On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




1. poglavlje TO BE OR NOT TO BE

Ne mogu vjerovat. Za točno tri dana- 21. kolovoza navršit ću jedanaest godina. Naravno da za svoj rođendan namjeravam napraviti veliku proslavu. Evelyn- moja najbolja prijateljica- obećala mi je pomoći oko proslave. Ali to će učiniti jer nam je rođendan istog datuma. Tj. da budem preciznija to je zajednički rođendanski tulum. Zapravo njeno pravo ime je Evangeline Zara Rowling. Obe idemo u West Beverly ,iako ne živimo na Beverly Hillsu. Ni ja ni ona nemamo po jednog roditelja. Njen otac je napustio nju i majku, a moja majka je umrla pri porođaju- naravno mene. Tako da mi je bilo teško odrastati samo uz oca, kojeg volim zvati imenom- Max. Nas dvije živimo u Long Beachu. Malom turističkom mjestu koje broji negdje 25 000 ljudi. Nalazi se odmah kraj L.A-a. Da stvar bude još bolja, mi smo prve susjede. Naši roditelji su zaljubljeni, iako to ne žele priznati. Mi ih naravno u svemu tome podupiremo. Ali ja sam od tatinog najboljeg prijatelja saznala da će se moj otac i Evelynina majka brzo zaručiti. Nadam se da će sve proći dobro- što se tiče njih dvoje. Jer moj otac planira da se preselimo u Los Angeles, preciznije u Beverly Hills. Ipak, ja se ne želim razdvojiti od Evelyn niti od njene majke. Ipak njenu majku sam voljela poput vlastite. A ja i Evelyn smo prijateljice od rođenja. Sanjam o skorom vjenčanju naših roditelja i našem preseljenju na Beverly.

….

Čitajući svoj stari dnevnik, suze su mi došle na oči. Toliko je vremena prošlo od automobilske nesreće Evelyn i njene majke. Nadam se da me se Evelyn katkad sjeti. Naime, tog naizgled sunčanog dana, moj otac nije mogao odvesti Evelyn i njenu majku doktoru, pa su odlučile ići taxijem. Osjetila sam da će se to dogoditi. Sunce je dotaklo moje srce i spržilo ga. A sva moja ljutnja i bijes vinule su se u nebo i gađale ljude.

Tako je bilo tog dana, najgoreg dana u mom životu. Zašto tada nisam znala za Hogwarts i čarolije? Zašto moj otac nije nešto poduzeo? Pa i on je čarobnjak. Zašto nije spasio Evelyn i njenu majku od onog crvenog šlepera koji ih je smrvio kao mrave. Zašto?

Utjehu mi daje samo jedna stvar. Samo moji prijatelji koji me čekaju u Hogwartsu. 1.9. konačno ću se ukrcati na hogwarts expres i vidjeti ponovno prijatelje.

Jučer je bio moj i Evelynin rođendan. Naravno da ga nisam slavila. To je dan smrti dijela moje duše. Dio mog tijela više nikad neće postojati, jer to je Evelynin dio i ona ga je ponijela sa sobom.



-Oče, zakasnit ćemo! Požuri!- vikala sam na oca.
-Ne brini se Elinor, apartirat ćemo se- odgovarao je bezbrižno.
-Pa, što je s tobom?! Znaš da sam maloljetna i da se ne smijem apartirati. Samo ti mene mami! Misliš da mi već nije dovoljno teško?- histerično sam ga pogađala riječima.
-Elinor, smiri se! Ajde, ići ćemo dvojnom, ne brini se.

Ok… ovo mi već pomalo ide na živce. Starz mi se nije javljao od završetka školske godine, čak ni za rođendan. Nedostaje mu Evelynina majka. Kao da je meni nešto bolje. Cijelo vrijeme priča o njoj, kao da mi Evelyn nije ništa značila, niti me pogađa što je toliko spominje, a nje nema. Najtragičnija stvar je ta što tijelo njene majke i nje nikad nije pronađeno, a tog dana su išle ginekologu, zbog mogućnosti da ja i Evelyn dobijemo zajedničkog brata ili sestru.

Uf… moja glava!
Uopće me ne smeta što se ne mogu apartirati.
Ovo drastično boli…



-Starz, ti budalo jedna!! Nisi se staroj prijateljici stigao javiti?- siktala sam na njega.
-Elinor, opet od miša praviš slona. Ispričat ću ti sve kad stignemo u Hogwarts-kolutao je očima.

To mi je tako išlo na živce. Svaki put kad mu idem održati bukvicu kaže da će mi reći kasnije i zakoluta očima. Hello, pa i ja imam osjećaje… no to nikoga nije briga, posebno ne njega.

-Hajde, požuri!! Moramo uhvatiti naš kupe- rekao je.
-misliš da će nam ga ona djeca moći uzeti, hm. Tebi se stvarno nešto desilo ovo ljeto- zvučala sam poput psihijatra- idem se oprostit od oca, a ti kad se već bojiš, zauzmi nam mjesto.

-Eli, dušo. Ovdje sam- siktao je otac.
-Tata, koliko sam ti puta rekla da me ne zoveš Eli, pa napunila sam 15.
-Ma hajde, poljubi svog starog oca- sada je djelovao poput starca koji nije vidio voljenu kćer godinama. Kad bi napokon odrastao, svima bi laknulo.
-Tata žalim, Starz me čeka. Pusa izdaleka- rekla sam s olakšanjem.

Vraćala sam se ubrzanim korakom Starzu.
Dan je bio po mojoj mjeri. Toplo s ponekim pljuskom kiše.
Voljela sam kišu. Iako je kiša značila tmuran dan, moj tmurni život mi je od toga odvraćao pozornost. Sad, mislim prije pet godina,kad se nesreća dogodila otac i ja smo se preselili u Britaniju, zbog mog školovanja u Hogwartsu. To mi je bilo veliko olakšanje, jer nisam mogla stati na prljavom tlu, u prljavoj zemlji Evelynine nesreće. Kaliforniju sam i tako mrzila. Sva ta sretna djeca i obitelji. To žarko sunce koje je uvijek stalo na sredini horizonta, kao da je podne.

-Eli, dođi tatici- Starz se cerio pokušavajući imitirati mog oca.
-Daj, začepi!! Oke, samo začepi!!- siktala sam na njega.
-Pa, što je sad s tobom?- ponovno je upitao s onom euforijom te zakolutao očima.
-Dosta mi je mog lažnog života!! Cijeli život lažem i pretvaram se da sam neko drugi. E, pa nisam. Ja sam ja!! Sebi se sviđam. Al zašto uvijek moram mijenjati svoju osobnost. Pred ocem sam njegova draga djevojčica, a kad sam s vama onda sam buduća s…- vikala sam.
-Hej, netko ćete čuti. Pripazi malo!- odgovarao je sa strahom u glasu.

Kao da me bilo briga što će me netko čuti. Možda je tako bolje. Možda je bolje da se riješim svog života i svih onih laži. Ja sam laž. Ja živim laž.
Ali, nije mi jasna jedna stvar. Zašto sam uopće takva? Nisam osoba koja je stvorena za buduću smrtonošu. Pa, ja to i ne želim. To što radim probleme po školi, ne znači da si želim osigurati put k Voldemortu, put k smrtonošama.

-Starz, ja ne mogu više ovako.- rekla sam mu.
-O čemu ti pričaš?- začuđeno me gledao.
-Ne mogu ovako živjeti. Cijeli moj život je jedna velika, debela laž. Starz, naša budućnost nije u smrtonošama, mi za to nismo stvoreni, nismo stvoreni da budemo smrtnoše!- doslovno sam kriještala.
-Elinor, tiše! Netko ćete čuti!- opet je ponavljao.
-Kako ti ne kužiš da me nije briga? Ne zanima me tko će me čuti! Ja nisam ničije vlasništvo, niti to želim postati. Otvori oči već jednom.- pokušala sam mu objasniti.
-Čemu sad to?- upitao me.
-Koje to?- stala sam začuđeno.
-Pa to. Da ne želiš bit smrtonoša. Elinor mi smo zato stvoreni.- govorio je o tome kao da je to životni cilj svakog čarobnjaka. Ushićenost mu se vidjela u očima. Zlatna crta nalazila mu se na zjenici oka. Obožavala sam njegove oči, bile su tako obične, a tako posebne.
-Ne, nismo zato stvoreni.- drsko sam mu odgovarala.
-Gospodar tame neće biti oduševljen tvojim riječima.- pakosno je govorio.
-Zar će saznati za njih? Zar ćeš mu reći?- rekla sam mu dječjim, tužnim glasom. Kao da sam iz njega željela izvući dijete. Dijete koje će mi oprostiti i koje će napokon naučiti razlikovati dobro od zla.
-Mislim da znam o čemu govoriš.- djelovao je dubokoumno.
-A o čemu?- već sam sve prevalila na šalu.
-Dobila si zadatak da iskušaš moju vjernost. Pa, sad si vidjela da sam mu vjeran, i da sam spreman dati svoj život za njega.- ponosno je izgovarao te riječi koje su cijepale moje srce. On misli da ja njega iskušava,m. da provjeravam njegovu vjernost.
-Ti nisi normalan! Sada ti pokušavam ispustiti svoju dušu. Pokušavam ti reći da ne idemo u pravom smjeru. A ti se ponosiš jer misliš da nisi pao na ispitu koji ti je postavio veliki Gospodar tame, bolje rečeno Veliko govno. Govno koje uništava živote svih čarobnjaka na ovom svijetu.- opet sam počela kriještit.
-Što ti pokušavaš meni reći?- djelovao je posramljeno.
-Želim ti reći da je ovo sve pogrešno! Moramo naći bolje put. A, sada, više ni riječi o ovom. Došli smo u Hogsmeade.- smirila sam se.
-Nismo ni pelerine obukli.- smijao se.

Odjenuli smo se i izišli iz vlaka.
Hogsmeade je uvijek bio isti. Mjesto pijanaca i ljudi koji su pokušavali zaraditi koji zlatnik. Nikad ga nisam voljela. Djelovalo mi je tako prljavo, tako siromašno i bijedno. Nasmijala sam se. Bila sam sretna što moj život više neće biti laž, što ću napokon biti normalna.


Eto, moj prvi post…
Znam da sam jedino Starza spomenula, ali ovo je tek početak.
Ubrzo ćete svi biti uključeni u moju priču…
Znam da kasnim dan, ali želim vam poželjeti:
Sretan i blagoslovljen Božić!

Elinor Vivian Lily Potter


|petak, 26.12.2008., 20:21|

|40| Komentari| Print| #