On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




2. poglavlje WTF??

Velika dvorana bila je blještava kao i uvijek. Ovog puta umjesto stropa bile su dočarane prelijepe svijeće s grbovima svakog doma. Ponosno sam gledala u gryffindorskog lava. Imala sam osjećaj da na meni leža cijela odgovornost ovog doma. Jer ovo ljeto dobila sam pismo od prof. Dumbledora. Ove godine su izbacili prefekte. Umjesto njih, odabrali su predstavnika svakog doma. Iako sam tek na 6. godini, mene su izabrali za predstavnika gryffindorskog doma. Samo još znam da je Starz predstavnik Slytherina, a za ostale who care…
Nažalost, to nije bila jedina promjena.
Prije smo uz dopuštenje predstavnika doma- u mom slučaju prof. McGonagall – mogli sjesti za stol drugog doma. Ali, naravno, to ove godine ne smijemo radit.
Još se premišljaju da li će ukinut prostoriju za druženje. Ne društvenu prostoriji za pojedini dom, već prostoriju u kojoj su svi smjeli bit prisutni.
Nadam se da ćemo ja i Starz moći biti skupa u bar jednoj prostoriji. Možda sad dobijemo prostoriju za predsjednike domova, tko zna.



Razvrstavanje je gotovo. Nisam zamijetila da je netko poznat došao u Gryffindor, a niti u ostale domove. A, nije me ni briga. Nismo upoznali u Londonu puno vještica i čarobnjaka čija bi djeca sad, mislim ove godina mogla krenuti u Hogwarts.

-Dragi učenici!- započeo je Dumbledore.-Počela je nova školska godina u Hogwartsu. Ali ova godina se razlikuje od prošlih, jer smo uveli par novih stvari…-zastao je.-No, prije nego što vam pročitam izmjene, želi bih vam predstaviti dva, nova učenika.

Evo, sad će nam svima izreći smrtnu kaznu. Pročitat će ta glupa pravila, koja će nam ugrozit međudomske odnose. A ovo je prva godina da nam naknadno dolaze učenici, bar ja tako mislim.

-Eh,-nastavio je Dumbledore.-Prvu učenik došao je iz Durmstranga. Pozdravite Johna Diggorya. Gospodinu Diggoryu ćemo također staviti klobuk, da vidimo u kojem će domu bit.
Prof. McGonagall mu je stavila klobuk na glavu. Klobuk je radio neke grimase. Izvikivao je čudne stvari, te napokon rekao.-Ravenclaw.
Ravenclawski stol je zagrmio, a grb tog istog doma je zabljeskao.
-Sada je vrijeme da vam predstavimo sljedeću učenicu.-opet je počeo Dumbledore.-Ona nam dolazi iz švicarskog Quessinsa. Molim da pozdravite Evangelinu Zaru Rowling.

Knedla mi je zapela u grlu. Ovo je nemoguće. Evelyn je mrtva, smrskao ju je onaj crveni šleper. Da, nju i njenu majku. Pogledala sam prema učiteljskom stolu. Kraj Dumbledora je stajala cura britansko-francuskog izgleda. Smećkasta kosa padala joj je do ramena, a smeđe oči su upitno gledale prema dvorani. Nisam bila sigurna da li je to ona.
Ali taj pogled bio mi je tako poznat. Htjela sam zavrištati, dozvati je. Ali, znam da je poginula u onoj glupoj nesreći. Vidjela sam joj truplo, bila sam na ispraštaju-sprovodu. Uostalom, Evelyn nije vještica. Ili je ipak to objašnjenje.
Možda je i njena majka bila vještica… Ali zašto bi one otišle??
Nisam mogla više stati u neznanju. Digla sam se i krenula prema učiteljskom stolu.
-Prof. Dumbledore.- zvala sam ga.
-Da, gospođice Potter.- odgovorio je smirenim glasom.
-Molim vas- sad sam već utiho pričala s njim- mogu li popričati s Evelyn.
-S kim?- upitao je.
-S ovom tu djevojkom, Evangelinom.
-Da, da, naravno. Samo trenutak.-zastao je. -Sada će klobuk svrstati gospođicu Rowling.-stavio joj je klobuk na glavu koji je odmah uzviknuo-Gryffindor.
Sad se obratio ostalim učenicima-Sad ću vam pročitati nova pravila.-uzeo je pergament i počeo čitat. Pročitao je sva ona pravila za koja sam već znala. Velikom dvoranom se orio žamor. Sad je slijedio dio koji nisam znala.-U prostoriji za igru i zabavu gdje mogu biti prisutni svi domovi, može se uči s dopuštenjem predstavnika. Ne nastavnika već učenika. Gryffindori neka se obrate Elinor Vivian Lily Potter, Slytherini Starzu Skrableu, Ravenclawi Johnu Diggoryu, a Hufflepuffi Annabelli Reachel Dolores McConner. To bi bilo to. A sad uživajte u jelu.

Napokon je prestao pričati. Pomalo sam izgubila nadu da je ovo moja Evelyn. Djevojka nije obraćala pozornost na mene. Zapravo, nije me ni pogledala. Možda ona ne zna da sam i ja vještica.
-Gospođice Potter, sad možete razgovarati s gospođicom Rowling.- obratio mi se Dumbledore.
-Aha, dobro.- zamucala sam. –Oprosti-sada sam se obraćala Evelyn.-Ja sam Elinor Vivian Lily Potter.
-Elinor,-prekinula me-tako mi se zvala najbolje prijateljica. Čudno, imate isto ime i prezime. Samo što ona živi u Long Beachu i nije vještica.
-Evelyn-prošaptala sam.
-Tako me i ona zvala.- zasmijala se Evelyn.
-Možda je razlog tome što sam ja ona. Evelyn, gdje ste ti i majka otišle? Pa, zar niste poginule u nesreći?- zapitala sam je.
-Elinor, to si stvarno ti.- rekla je kroz suze i zagrlila me.
-Da, to sam ja.-zaplakala sam.-Hajde, idemo se prošetati perivojem.
-Naravno, moram ti puno toga reći.

Projurile smo kroz dvoranu kao dva brza gonzalesa.
Cijela dvorana je buljila u nas. Pogotovo Starz, nije shvaćao o čemu se radi.

Sjele smo na livadu blizu Hagridove kolibe.
-I, što se dogodilo s vama? Zašto se otišle? I ona nesreće. Moraš mi pojasniti puno toga.- znatiželjno sam joj rekla.
-Ma, dobila sam pisma od švicarskog Quessinsa za školovanje. Moja majka nije mogla reći to tvom ocu, jer on nije čarobnjak.
-Ali,- upala sam joj u riječ.- on je čarobnjak. Nas dvoje smo smatrali da ti i majka niste vještice.
-Čini se da je tu došlo do zabune. Al', uglavnom da nastavim. Pošto nismo znale da ste vi također čarobnjaci, morale smo smislit nešto. Tvoj otac nas je trebao vodit ginekologu, al' ga je moja majka pogodila čarolijom zbunjivanja, tako da je mislio da ima drugog posla. Naš obiteljski prijatelj, također čarobnjak, pomogao nam je da osmislimo nesreću. Začarali smo neka trupla da izgledaju poput naših.- dovršila je.
-Da li vi uopće znate koliko ste nas povrijedili?!- bila sam jako ljuta. Moj društveni život ja nakon toga propao, povukla sam se u sebe, praznike sam provodila zatočena u sobi, jer sam mislila na nju.
-Oprosti, ali drugog načina nije bilo.- izvlačila se.
-Da, Evelyn, bilo je drugog načina.
-A, Elinor, koji je to drugi način?
-Pa, da ste nam rekle istinu. Kad bezjaci znaju za čarobnjake, to nije nikakvo krivično djelo. Ja i otac smo vam planirali reći za Hogwarts. No, tada dok ste bile s nama, ja još nisam znala za Hogwarts. Al' zašto ti meni nisi rekla za Quessins?- upitala sam je.
-Zato što mi je majka zabranila.

Bila sam užasno ljuta na nju, a pogotovo na njenu majku. Kakvu su patnju i bol nanile mom ocu i meni. Od tog dana, svjetlost sunca za mene nije postojala. Postojali su samo munje, gromovi i oluje, koje su šibale ono što mi je ostalo od duše, od srca.

-Ok, Evelyn. Nema veze. Još ću se obračunati s tvojom majkom. A sad pričaj.
-Ma, nedostajala si mi. Upoznala sam super ljude u Quessinsu. Ali nitko tebe nije mogao zamijeniti.- ponovno me zagrli.
-Hhh,- nasmijala sam se- oduvijek sam znala da sam posebna.
-A, kako je ovdje u Hogwartsu? S kim se preporučljivo družiti?- znatiželjno je zapitkivala.
-Naravno sa mnom, hh. Ma ima super ljudi. Nitko dobar kao ti, al… Starz Skrable mi je najbolji prijatelj. Ja i on smo s…- promrmljala sam onu ubojitu riječ.-Svidjet će ti se i Nessa, jako je pametna. Tu je još i Orlando, tip je totalno mrak. Što ja znam više, mm. Ayumi, to ti je ona kosooka, heh. John, iako je novi učenik, upoznala sam ga preko ljeta. Čudno je malo što ga je Dumbledore stavio za predstavnika Ravenclawa jer je tek novi, pa nije u redu prema ostalima. E, skoro zaboravila. Alexandra Black je stvarno cool.
-Aha, super ekipa. A što si rekla da ste ti i Starz?- znatiželjno je upitala.
-Ma, čuj Evelyn. Dosta sam se promijenila otkad si otišla. Ja i Starz radimo čista sranja po školi. I Draco je tu s nama. Da, njega sam ti zaboravila spomenuti. On je stvarno…
-Elinor,- opomenula me.- ne skreći s teme. Ti i Starz ste??
-Smrtonoše, Evelyn, smrtonoše.

Nije ništa rekla, samo me gledala onim njenim pogledom koji govori ti si luda.
Znam da nisam osoba koju je očekivala, zapravo nije me ni očekivala, ali, ona bi htjela da sam drugačija. Ali, žao mi je Evelyn, sad sam takva i ne možeš me promijeniti. Sad ušeta samo tako i misli da će sve biti kao nekada, pa ne bih rekla.

-Znam da nisam osoba za koju si mislila da jesam, ali…
-Nije važno.- prekinula me.- Al' molim te, nemoj se igrat s tin sranjima.
-Žao mi je, ali ne shvaćaš.- rekla sam joj.
-Ok, možda vam se i ja pridružim, hh.- nasmijala se.- Ni ja nisam ono što sam nekad bila.
-Izbjegavam ovu temu koliko mogu, zato amo mi gucnit nešto.- predložila sam.
-Može. - složila se.- Treba mi nešto žestoko.



-Bilo je predobro.- rekla sam Evelyn u društvenoj prostoriji.
-Aha. Zamalo si pala preko onog mosta. Trebaš manje piti, hhhh.- nasmijala se.
-A, tko mi se javio?? Hh.
-Nessa.- zovnula sam je u društvenoj.
-Mačko, pa ti si se napila.- rekla je.
- To bi trebalo biti čudno?- upitala sam.
-Naravno da ne. Samo, nisi mene zvala.- govorila je poput malog psića.
-Sljedeći put idemo na pivo.- obećala sam joj.- Nego, gdje ti je brat??
-Valjda u slytherinskoj društvenoj. Zašto pitaš?
- Ma, moram vas upoznat za Evelyn.
-To je ona nova?- upitala je.
-Da, ali to je i ona o kojoj vam cijelo vrijeme pričam.
-Pa, zar ona nije mrtva? Što je uskrsnula??
-Ma, ispričat ću ti sve.
-A, da nas upoznaš?- znatiželjno je rekla Nessa.
-Evelyn, dođi!!
-Trebaš me?- upitala je.
-Ma, samo bih te htjela upoznati s Nessom.- odgovorila sam.
-To je ona pametna??
-Da. To je ona.
Evelyn je pružila ruku i predstavila se.-Evelyn.
-Vanessa, al zovi me Nessa.



Upoznala sam je s cijelim društvom.
Kad smo došli do Starza upitala je-Da li je to onaj o kome si pričala da ste smrtonoše?
-Elinor, ti si nekome pričala o tome?- upitao je Starz ljutito.


Evo, novi post…
Pa, ne znan jeste li puno čekali na njega, prošlo je osam dana od prošlog…
Nadan se da van se sviđa…
Dosta je velik,
skoro 4 str. u wordu...
Molila bi da pročitate „pravila“ koja se nalaze na vrhu boxa…
Nadan se da će sljedeći post dođi brzo…
Tko nije komma prošli, neka ga komma skupa s ovim..
Sad san spomenila Nessu i Evelyn,
a ostali ne brinite,
doći ćete i vi na red!!
Praktički su još neki spomenuti,
al… samo po imenima…
Ky$ach

p.s. sve najbolje u 2009. Godini


|petak, 02.01.2009., 14:37|

|62| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>