On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




6. SVATKO BEZ SVAKOGA MOŽE

Malo perverzan post..


-Što je?- upitao me kad smo izašli van.
Tamno nebo je bilo prepuno zvijezda. Svaka je bila posebna na svoj način. Oko svake zvijezde se stvarao mali svjetlucavi prostor. Ali oko moje najviše. Eno je, ona zvijezda što najjače sije je moja zvijezda. Često ju gledam iz gryffindorske kule. Danas je bila posebno lijepa.

-Oprosti što sam te izvukla ovako, ali moramo razgovarati. Točnije, moram ti se ispričat.- objašnjavala sam mu.

-Dobro. A, zašto mi se moraš ispričat?

-Daj, ne pravi se glup. Moram ti se ispričat zbog onog poljupca. Stvarno oprosti ako sam te povrijedila.

-Ali nisi.

-Je, sigurno. Znam da si plakao.- stavila sam mu ruku na rame. Pažljivo je pogledao i naposljetku rekao.

-Otkud ti to? Nisam plakao. Što je s tobom?- vidjela sam mu na licu da laže.

-Starz, iako se ovih dana nismo družili, znam kad lažeš. Ne moraš se sramiti, prijatelji smo.

-No, dobro.- rekao je sramežljivo.- Jeli to sve?

-Je, ako mi opraštaš.

-Dobro, opraštam ti. Ali ono nije bilo u redu od tebe.

-Znam, žao mi je. Ponio me trenutak.- rekla sam žalosno.

-Ali, to nije opravdanje. Oprosti, ponio me trenutak, sad ću te ubit.- zastao je.- To ne bi bilo opravdanje. Elinor, molim te odrasti.

-Pravi mi se javio!- frknula sam. Toliko me sve ovo iživciralo, pa sam uzela cigaretu iz torbe i zapalila.-Hoćeš?- ponudila sam mu cigaretu.

-Ne, hvala. Imam svoju.- počeo je kopati po džepovima, dok nije izvadio kutiju crnog Walter Wolfa. Iz kutije je izvadio cigaretu i upaljač.

Sjedili smo tu desetak minuta, dok svak nije popušio desetak cigareta.
Pričali smo o nekim nevažnim stvarima samo da pokrijemo tišinu. Vidjela sam kako me gleda. Boljelo me što mu nisam mogla uzvratiti istim pogledom.

Na mene je opet navalio onaj osjećaj, i svim srcem sam ga željela poljubiti. Nažalost, nisam, jer učim iz pogrešaka. Možda više ne bih trebala biti kučka koja sam prije bila.

-Hoćemo se vratiti?- upitao me.

-Da, možda bi to bile najpametnije.- odvratila sam.- Uostalom vjerojatno te čeka Alexandra ili neka pratilja s kojom si došao.

-Zapravo, nisam došao s nikim.

-Ti me zezaš? Ti nisi došao s nikim?

-Da, što je tu čudno?- upitao me posramljeno.

-Oprosti, nisam tako mislila. Nego, čudno mi je što veliki Starz Skrable došao sam.

-Nisam sam. Imam prijatelje.

-Da, tako je. Prijatelji su najveće blago.- bacila sam pogled na njega. Nedostajao mi je naš odnos. Ali kako može opet se biti isto, kad me on voli? Ali zašto? Nitko me ne voli, osim mojih prijatelja. Da, ja sam lutka kojom se svi poigravaju. Ali zašto to dopuštam?! Imam svoje dostojanstvo, bar sam ga nekoć imala. Pogazila sam ga, kao što ga i drugi gaze.

Razmišljala sam o tome.
Zapitala sam se Tko sam ja zapravo? Možda bi bilo bolje da sam ona curica kakvom me Dumbledore i Max- moj otac- smatraju.

Vratili smo se na tulum.
Mislim da je bilo pijanih ljudi. Alexz je pokušavala smiriti neke od njih, tako da im je zabranjivala da piju. Ona ponekad zna biti previše zrela. Ne dopušta ljudima da se zabavljaju. Možda bi bilo dobro da meni da malo te zrelosti i odgovornosti.

Ponekad poželim biti poput nje. Ona nema ni blizu problema kao i ja. Moj život je jedan veliki problem. Željela bih se ubiti i zauvijek napustiti svoj problem(život).

-Gdje si ti dosad?- upitao me Orlando.

-Ma, pričala sam sa Starzom. Što ima ovdje?- upitala sam.

-Ma, Brad i Owen drže glavnu riječ. One cure skaču za njima ko lude.- pogledavao je na Alienor i Annu.

-Hoću nam donijeti piće?- upitala sam.

-Idem s tobom.

Došli smo do stola na kojem je skoro presušio alkohol. Uzela sam dvije votke, malo za promjenu. S bocom u ruci, otišla sam s Orlandom do plesnog podija.

Plesali smo ko ludi.
Votka je nestajala, jer sam je brzo pila. Izvadila sam cigaretu iz torbe i zapalila. Bila mi je potrebna. Istina, plešem, ali meni je uvijek vrijeme za zapalit.
Snažno sam poljubila Orlanda, koji mi je uzvratio istom mjerom. Više nismo plesali, stali smo na podiju i ljubili se. Imala sam osjećaj da svi gledaju u nas. Al' nije me bilo briga. Željela sam poletjeti.

Sad me uhvatio za ruku i povukao za sobom.
Nisam vidjela gdje idemo. Nije bilo ni važno. Bila sam s Orlandom.

-Ima li ovdje soba?- upitao je nekoga.

-Opa mali. Naravno da ima. Donijet ću ti ključ.- prepoznala sam glas Arnolda Brycea.

Stali smo kraj sofe i čekali Arnolda.
To vrijeme mi se činilo kao cijela vječnost. Tako je uvijek bilo kad bi čekala nešto. A ovo sam silno željela. Željela sam Orlanda.

-Drži!- Arnold je bacio ključ Orlandu.

-Hvala mali.

Penjali smo se drvenim stubama.
Ne znam točno jesu li drvene, već mi se pomalo mantalo u glavu. Al', taj osjećaj mi nije bio čudan. Puno puta sam osjetila kako mi alkohol udara u glavu.

Orlando je brzo otključao vrata.
Ušli smo takvom brzinom u sobu.

Skočili smo na krevet i počeli svlačiti odjeću.

Nježno mi je skinuo majicu i pomazio me po struku. Naježila sam se. Sebi je doslovno raskidao košulju i bacio je na pod. Nastavio me strastveno ljubiti.

-Spremna?- počeo je skidati moju minicu.

-Za što?- Upitala sam.

-Daj, ne pravi se glupa. I tako nemamo puno vremena. Hoćemo učinit to ili ne?

Rekao bi čovjek da je ovo ostvarenje mojih snova. Prvi seks u životu bit će ujedno s osobom koji obožavam, ali svejedno nisam željela to učiniti. Skoro sam već spavala s Dracom, prošle godine. Taman kad smo svu odjeću sa sebe zakrmili smo, jer smo bili užasno pijani i napušeni.

-Pa, ne znam baš.- izvlačila sam se.

-Daj, ne budi dijete. Znam da želiš to. Hajde.- privio me uza se.

-Ne znam. Možda još nisam spremna.

Počeo se smijati.
-Nemoj reći da već nisi.

-Nisam.- rekla sam sramežljivo.- Skoro, ali ipak nisam.

-A dobro. Pa bolje ti je da to učiniš sada sa mnom, nego s nekim neiskusnim klipanom.

-Što ti već jesi?

-Naravno.

-Možda si u pravu. Možda bismo trebali to učiniti.- približila sam mu se i uzvratila poljupce.
Učinili smo to.



Stojim uz rub neke ulice u Hogsmeadu. Osjećam se prljavo i osakaćeno.
Zašto sam to morala učiniti? Ne znam, nije problem u Orlandu ili ipak je. Sve je bilo u redu, možda baš kako sam sanjala, ali mi je žao što sam to učinila.

Al', nije mi jasno zašto se ovako osjećam?!
Možda zato što sam mu rekla „Znaš čini mi se da bez tebe više ne mogu živjeti.“ Na što je on odgovorio: „Svatko bez svakoga može.“
Usto, nismo imali vremena, jer je on morao ići prijateljima zabavljat se. Da, krasno. Sve je moralo bit tako ubrzano, samo zato što se on mora zabavljati?!

Mogu se i ja ići zabavljati, zaboraviti sve ovo. Napit se, iako mi se već manta, i napravit budalu od sebe. Joj, uups, već sam je napravila spavavši s Orlandom.

Kad bih barem propala u zemlju.
Još ono njegovo pitanje: „Nemoj reći da već nisi.“
Kao trebala sam?! Istina, pružalo mi se mnogo prilika, u kojima sam stvarno željela to učiniti, ali naposljetku nisam jer sam mislila da nisam spremna. Pa zašto sad nisam razmislila glavom i skužila da nisam spremna?!

Mrzim sebe,a i Orlanda!!
Možda sam se krivo procijenila. Ipak, u nekim trenutcima bih učinila to još jednom, a u nekim vratila vrijeme. Ne znam…

Uostalom, zašto se osjećam ovako kako se osjećam? Pa, on bi trebao biti dečko mojih snova, iako mi se ne čini da trenutno to je. Ali, ipak…

Najbolje je da se vratim.
Ali kako ću se ponašat?! Možda je to normalno, mislim je i normalno, pa bih se trebala i ponašat tako. Ali već onaj njegov Arnold zna da smo to učinili, jer mu je dao ključeve. Možda je rekao još nekome? Možda svi znaju? Ako svi znaju, zašto ja ne znam što treba učiniti?!

Hoću li ići u dvorac kao zadnja jadnica ili ću se vratit na tulum?
Biram ono drugo!!


Malo je perverzno, a šta da van kažen…
Takav je post i neću ga minjat!!
Naprotiv, mislin da san se prominila na bolje u pisanju… lol

Vaša Elinor


|utorak, 03.02.2009., 11:55|

|26| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>