On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




7. NOVI PRIJATELJI, NOVI POČETAK

Čula sam Ameliein smijeh. Samo njega i ništa više. Naglo sam se digla. Iako je dan bio po mojoj mjeri- kiša je pljuštala na sve strane, s neba su se nadzirali tamni oblaci- osjećala sam se grozno.

Jučer sam se poslije onog događaja odlučila vratit ne tulum. Ono je već sve bilo ludo. Čak je i Alexz pila. Doznala sam od Evelyn da me Starz tražio. Nažalost nisam ga uspjela naći. Al više me nije briga. Najradije bih se vratila u bezjaćki svijet i zauvijek tamo ostala. Zapravo, Orlando uopće ne zna da sam ljuta na njega. Jučer je pio s dečkima kad sam došla, pa nisam ni išla do njega. Jednostavno me više nije briga.
Ubrzo sam otišla jer više nije bilo pića. A nisam imala ni povoda za ostati. Evelyn me tjerala da ostanem, ali nije zadugo, i ona je bila pijana.

Čini de da sam zaspala u odjeći. A ne znam ni kako sam se doteturala do dvorca. Sad nije ni važno, jer svaku sitnicu koja se događala u mom životu zaboravljam. Zaboravljam cijeli moj život, jer mi ga je dosta. Shvatila sam da u njemu samo griješim. I zato polažem zakletvu da više neću imat dečke, bar na neko vrijeme. Mislim da su oni krivnja za cijeli moj upropašteni život. Ne znam bi li plakala, ili se smijala. Jednostavno ne znam, ne znam više ništa. Ne znam ni tko sam.

Možda bi bilo dobro da napišem zadaću iz Čarobnih napitaka. Snape nam je dao da napišemo sve o Višesokovnom napitku na 20 cm pergamenta. Uostalom, za čarolije trebam vježbati nešto, al ne znam točno što. Iz Ooms-a imam proučiti od 20-30 str. vukodlake.

Da, tako je. Elinor Vivian Lily Potter okreće stranice svog života.
Bit će teško priviknuti se, ali moram. Možda je tako najbolje. Al koliko god okretala te stranice, one neće moći promijeniti učinjeno. Rana na mom srcu zauvijek će stati.

-Elinor!- veselo je doskakutala Nessa. Još uvijek je bila u pidžami narančaste boje. Kosa joj je bila tako raščupana da ne znam kako će je uspjeti počešljati. –Idemo vani rasti na kiši?

-Ne, mislim da ću ostati ovdje. Imamo zadaću iz Ooms-a, Čarobnih napitaka i čarolija. A sutra imam Metlobojski trening, tako da neću sve stići.- opravdavala sam se. Zapravo je sve to bila istina.

-Ti mene zezaš?- stala je smijući se.- Otkad ti to pišeš zadaću?

-Od danas. Mislim da je vrijeme za novi početak. Uostalom, protekli događaji nisu bili baš dobri, pa da bi mi moj stari način života nedostajao. Možda bi i tebi bilo bolje da baciš oko na knjigu. Čula sam da su OČI jako teške.

-Daj prestani. Nekoć mi je bilo zabavno šaliti se na račun učenja, ali ovo postaje zabrinjavajuće. Ti i knjiga nikad niste bile dobar par. Nebo i zemlja.- pogledala sam je blijedo.- Nemoj me tako gledati! Znaš da nikad nisi učila, a uvijek si imala dobre ocjene. Uostalom, kad službeno postanemo smrtonoše, nikakvo znanje ti neće trebati. Treba ti samo prijezir prema mutnjacima.

Opet oni sa smrtonašama. Zar nitko ne shvaća?! Ja ne želim bit smrtonoša. I ostat ću pri svom naumu. Nitko mi neće govorit što ću činiti! Pogotovo ne ta gnjusna budala. Mrzim ga, jednostavno mrzim. Zbog njega ću izgubiti sve prijatelje, zbog navodnog Gospodara tame. Uostalom, njemu je otac bezjak, tako da je on za mene neka vrsta mutnjaka. a sam ih se želi riješit. Najbolje da počne od samog sebe. Rado ću mu pomoć. Bila bi mi čast gledati ga kako umire, makar mi to bilo zadnje.

-Nessa, draga, ne znam da li si me slušala dok sam ti pričala da ne želim bit smrtonoša. Ne znam što u ovoj rečenici nisi razumjela. Ako treba, još jednom ću ti objasniti, ali molim te shvati.

-Danas nam je netko ustao na lijevu nogu. Pa, ne možeš odjednom promijeniti svoj cijeli život.

-Mogu. Neće meni nitko naređivati , a pogotovo ne onaj ružni stvor i tvoj gnjusni otac. Neka se maknu iz mog života! Ne želim imati posla s njima. Ja NISAM smrtonoša!

Izjurila sam iz sobe, iako sam još uvijek bila u pidžami. Uputila sam se prema društvenoj prostoriji da tamo malo sjednem.

-Auć- zabila sam se u nekoga.

-Pazi kako hodaš.- rekao je poznati glas.- Mogla bi se ozlijediti.

Ovaj dan jednostavno ne može biti normalan. Zar sam se baš morala zabiti u Orlanda? Zemljo, znaš već što ti je činiti…
Produžila sam naprijed jer se nisam željela zadržavati s njim.

-Gdje ćeš?- rekao je držeći me za ruku.

-Što dalje od tebe.

-Netko je ustao na lijevu nogu.

-Hoćete li više prestati to govoriti?! Nisam ustala na lijevu nogu, samo ne namjeravam stati s budalama koji tvrde da Svatko može bez svakoga!!

-Oprosti.- nježno je stavio ruke oko mene.-Znaš da nisam tako mislio. Želio sam ti reći kako mi je sinoć bilo predivno. Želio bih da to ponovimo.

-Ne brini, ponovit ćemo. Ali ne zajedno!

-Zašto si ti uopće ljuta na mene?- upitao je začuđeno. Izgledao je tako iskreno.

-Možda zato što si ono rekao. Zato što si to obavio na brzinu, jer su ti prijatelji bili važniji. I zato što si me nagovorio da to učinim iako nisam željela.

-Oprosti, rekao sam to bez razmišljanja.- opet je stavio ruke oko mene.

-Ne diraj me! Hajde, nastavi.

-Nisu mi prijatelji važniji, već sam morao popiti nešto, a i obećao sam im da se neću dugo zadržavati. A, ja sam te nagovarao zato što sam želio s tobom voditi ljubav. molim te, oprosti mi ako sam te povrijedio, znaš da to nisam želio.- krenuo je usnama prema mojim. Nježno me poljubio i ja sam mu uzvratila. Bacili smo se na sofu i nastavili ljubiti. Pored nas su prolazili neki prvašići i vrckasto se smijali, al nas nije bilo briga.

-Stani!- uzviknula sam i odmakla se od njega.- Ovo je greška! Ne želim opet zažaliti. Nađi si novu lutku s kojom ćeš se igrati, a mene ostavi na miru!- okrenula sam se i vratila u sobu. Zamalo da sam nasjela na njegovu foru.

Odlepršala sam na krevet i stala razmišljati.
Nemam ni jednu osobu kojoj se mogu povjeriti s kojom mogu pričati. Nessa i dalje misli da ću biti smrtonoša, Evelyn je previše zauzeta opijanjem, Alexz je preozbiljna, Alexandra će me nagovarati da budem sa Starzom. A nisam toliko luda da pričam s muškima o tome. Draco je tip za zajebanciju, Arnold je Orlandov najbolji prijatelj, s Johnom nisam toliko dobra.

Previše sam se zaokupila mislima, da sam i zaboravila na vrijeme. Bilo je već 12:00h, znači za pola sata je ručak. Doručak sam preskočila, jer nisam imala volje za njega. Otišla sam se u kupaonicu srediti. Kad sam se istuširala, oprala zube i počešljala, odjenula sam svoju crnu haljini bez naramenica koja nije bila svećena, već jednostavna i u mom stilu. Preko toga sam prebacila crnu, kožnu jaketicu i obula marte.

Spremna za klopu.
Putem sam susretala osobe koje su mi tako išle na živce.
Arnold mi je prstom pokazivao na Orlanda i ustima obilkovao „Opaa“. Alienor i Anna su trčale za njima dvojicom kao pas za vlasnikom. Samo što su one izgledale kao muhe bez glave.

Susrela sam se s May.
-Ideš dolje na ručak?- Upitala me.

-Da. Ti?

-Aha. Još najbolje da neću, gladna sam k'o pas! Nisam imala vremena za doručak, čitala sam predobru knjigu bezjaćkog autora. Mislim da se zove „Sumrak“. Uglavnom, predobra. Znam da ti inače ne čitaš knjige, ali ovu moraš pročitati. Majka će mi poslati i nastavke.

-Ma da? Super. Mogla bih se i ja uhvatit čitanja.

-A gdje si ti jučer otišla?

-Duga i žalosna priča. Ispričat ću ti jednom, ali sad trenutno nemam vremena.- uzdahnula sam. Kako mi nije palo na pamet? Pa May je tu. S njom mogu pričati. Iako je ona pomalo osoba kojoj su to nevažne stvari u životu. Slažem se s njom, i meni je to nevažno. Od danas.

-Sad više ne možemo sjediti zajedno?- upitala je kad smo stigle u Veliku dvoranu.

-Nažalost ne. šteta što ti nisi predstavnica Hufflepuffa. Mi predstavnici imamo neke prednosti. Na primjer, možda uspijemo izvući od Dumbledora da sjedimo za ostalim stolovima. Hvala Bogu da nemamo svoj posebni. Vidimo se onda kasnije. Bog.

-Bog.

Kraj mene sjedi Orlando, krasno. Imat ćemo baš lijepih tema za razgovor. Mo'š mislit.

-Gospođice Potter.- obratila mi se McGonagallova.- danas vam je zadnji dan da sjedite za gryffindorskim stolom, jer ćete vi predstavnici dobiti svoj posebni stol.

-Aha.- promrmljala sam.-Hvala nastavnice što ste me obavijestili.

Krasno. Ovo treba zapisati. Sad još imamo posebni stol. Izgledat ćemo poput nekih čudaka. Još će nas počet zvat izabrani. prije bi u tome bila dobra stvar što ću sjediti sa Starzom. Al postoji mogućnost da je saznao za moj i Orlandov spolni odnos. Ako je saznao, a vjerojatno je, neću ga više moć pogledat u oči.

Sjela sam na svoje mjesto za stolom. Uskoro su došle Evelyn i Nessa koje su se poprilično dobro skompale. Do mene je, nažalost, sjeo Orlando.

Polako se stol već popunio.
-Evangeline.- Orlando joj se obratio.- Znaš što se sinoć desilo između mene i tvoje prijateljice?

Ona je samo odmahnula glavom. Rekla sam joj da sam bila s njim u sobi, ali ne i što smo radili. Orlando je vjerojatno upitao da vidi jesam li joj rekla.

-Pa, samo da znaš, vodili smo ljubav.- nasmijao se i pružio Arnoldu ruku. Potapšali su jedan drugome rame kako muški to inače rade.

-Otkud ti pravo da to ikome govoriš? Uostalom, to što smo radili ne zove se vođenje ljubavi, već seks. I samo da znaš, nisi mi bio prvi.- slagala sam.

-Dobro, gospođice-za-jednu-noć.

-Ti mi se javi, muška kurvo. Odjebi od mene i mog života. Sebični kretenu.

-Uh, čini mi se da bi netko htio još.

-Pa, vidiš, možda bi i htjela još, ali nikako s tobom.- digla sam se od stola i otišla. Otkud mu pravo da ikome govori što se zbilo među nama?!

Odlučila sam otići do vijadukta gdje i inače rješavam svoje probleme. Milim da je ono pohranjivalo sve moje suze, ali i sreću. Kiša je lagano padala po mojoj kosi i bilo mi je hladno rukama, jer nisam željela obući kožnjak koji sam ponijela, već sam ga držala u ruci.

Čini se da netko već tamo sjedi.
-Oprosti, nadam se da ne smetam.- rekla sam djevojci koja je sjedila na mom mjestu.

-Ne, nikako. Rochelle Fox.- pružila mi je ruku. Bila je to tamnoputa djevojka, ne znam jeli crnkinja ili mulatkinja, s kosom koja joj pada do ramena. Lice joj je predivno, iako na njemu nema ni trunku šminke. Možda jedino krema za hidrataciju lica. Nosila je žutu haljinici koja joj je isticala tamnu put te na nogama crne starke.

-Elinor Vivian Lily Potter, ali zove me Elinor. Drago mi je.- uzdahnem. –Na kojoj si ti godini?

-Na šestoj, isto kao i ti.- osmjehnula se.

-Aha, oprosti, nisam te zamijetila. Nova si?

-Ne, od prve godine sam u Hogwartsu.

-Koji si dom?- upitah znatiželjno. Osjećala sam se glupo jer ju nikako nisam zamjećivala.

-Rawenclav. Ti si Gryffindor, zar ne?

-Da, kako znaš?

-Pa tko te ne zna. Najbolja si tragačica u školi i usto kapetanica gryffindorske metlobojske momčadi. Uostalom, najpopularnija si u Hogwartsu i ne postoji osoba koja te ne zna.- objasnila mi je.

-Aha.- osjećala sam se još gluplje nego prije.- Onda si vjerojatno načula svakakve priče o meni. Moram ti reći da je većina njih istina, jer sam ja stvarno velika kučka.

-Aha.- nasmijala se.- Onda si stvarno jučer spavala s Orlandom McAdamsom?

-Nažalost, i to je istina. Šta već svi znaju?

-Da,. Pričalo se po našoj društvenoj. Sori što sam ovako napadna i što se petljam gdje mi nije mjesto.

-Ma, nema veze. Ionako, ono što znaš o meni, sada je prošlost, jer okrećem nove stranice života. Nema više onih sranja kojih mi je život bio pun.- došle su mi suze na oči. Izvadila sam cigaretu iz džepa i zapalila.- Hoćeš?- ponudila sam je.

-Ne, hvala. Ne pušim.- zastane na trenutak. –Obožavam kišu.

-Da i ja isto.- i skupa izađemo iz skrovišta te počnemo šetat po kiši.

-Često ovako dođeš sama?- upitah je.

-Da. Ovom mjestu pripadaju sve moje emocije.

-Znam kako ti je. Svaki dan sam ovdje i razmišljam. Razmišljam o sranjima koje sam učinila, koje činim i koje ću učinit! Ovo mjesto je jednostavno izvor moje sreće i jedino kad sam tu, sretna sam.

-Istina. Ovo mjesto je baš posebno.

Nastavile smo šetat dok je kiša lagano rominjala.
Iako sam bila gladna, što sam više šetala, glad me prolazila. Do maloprije sam razmišljala o tome kako nemam osobu kojoj se mogu povjeriti, ali upravo sam je našla. Rochelle je prijateljica kakvu samo možeš poželjeti. Volimo iste stvari, skroz smo slične. Samo što ona ima mozga u svojoj glavici i razmišlja, dok ja činim sranja zbog kojih kasnije žalim…

Dosta dug post. Čak 2132 riječi. Bio je jedan veći, ali nije važno… odlučila sam poraditi na dužini svojih posteva i pokušat ću da nijedan ne bude imao ispod 2000 riječi. Nadam se da vam se sviđa. Počela sam malo više spominjat sve vas. U ovom postu došao je i novi lik. Rochelle Fox, koja je pisala crnog anđela(Divine Feux). Želim joj sreću u pisanju iako ona to ne treba jer je njen crni anđeo bila moja najdraža priča. Šteta što je više ne piše, ali sretno u objavljivanju!! Mislim da je za vas bolje da posjetite njen blog, jer će te tek onda vidjeti što znači znati pisati…

Vaša Elinor Vivian Lily Potter


|subota, 07.02.2009., 22:02|

|50| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>