On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




10. NISU SVI ŠTO LUTAJU IZGUBLJENI

Evelyn i dalje nije shvaćala što se događa. Pokušavala sam smognut snage da joj kažem, ali jednostavo nisam mogla.

-Okreni se.- napokon sam progovorila.

Polako se okrenula.
Samo je stala i nije mogla odmaknuti pogled. Ne znam da li je to bilo zbog ljubavi prema svim tim stvorenjima, ili zbog straha.

Stvor se kretao prema nama.
Bojala sam se. Po prvi puta u životu sam se nečega stvarno bojala. Nisam znala što trebam učiniti. Da ostanem mirovati? Ili da trčim kao nikad prije?

Evelyn je još stala zabuljena u tog stvora.

-Što vi radite ovdje, ovo je naše područje.- rekao je čovjek-konj iza kojeg je stalo skoro cijelo krdo. Čovjek-konj zapravo je kentaur. Odnosno ono biće koje mi se navodno pričinjavalo dok smo dolazile u šumu.

-Mi…- počela sam govoriti, ali jednostavno nisam mogla nastaviti.

-Vi što? Čekate da vas mi, uzvišena bića kentauri ili pak neko drugo stvorenje ubije?- odgovorio je opet isti stvor, odnosno kentaur- vjerojatno je bio glavni.

-Pa, što mi radimo ovdje.- započela je Evelyn. –To je jako dobro pitanje. Vidite, mi smo išle u bezazlenu šetnju koja, nadamo se nikome ne smeta. Ali ta bezazlena šetnja je bila šetnja do raja. Ostvarenje snova svakog normalnog čovjeka. Upoznavanje kentaura.- odgovorila je oduševljeno. Čini se da ipak nije bojala, već je bila doslovno zaljubljena u njih.

-Znate, mislim da sam sklopio dogovor s Dumbledorom. Ovo se zove Zabranjena šuma. Ne Začarana šuma, ne Magična šuma, ne Otvorena šuma, ne Raj. Mislim da njeno ime samo govori kakva je.- približavao se glasni tapkanjem prema nama. –Mislio sam da su ljudi barem malo pametniji.- prokomentirao je za sebe dovoljno glasno da ga čujemo.

-Mi…- započela sam u nadi da barem malo progovorim. –Ne želimo vam smetati. Evo, odmah ćemo otići i zaboraviti da smo vas ikad vidjeli. Nećemo više dolaziti u ovu šumu. Zbogom.- viknula sam i povukla Evelyn za ruku.

-Ma baš. Da nikad više neću doći u ovu šumu i vidjeti sve ove ljepote i ova čudesna bića, ma baš.- zasmijuljila se.

-Mislim da ste obe krivo procijenile.- nastavio je kentaur. –Znate, mi vas ne možemo tek tako pustiti. Zapravo, u čarobnjačkom svijetu je jako upitno da li mi zaista postojimo. Ljudi poput Dumbledorea tek znaju istinu, a kamoli će djeca i ostali jadni čarobnjaci. Bojim se da ćemo vas trebati zadržati.- ponosno se nasmije kentaur.

-Obećavamo da nikome nećemo reći istinu.- tiho sam zaustila.

Krdo se samo nasmijalo.

-Da, mnogi su to obećali, ali istina se ipak polako širila.- ubacio se jedan kentaur iz krda. –Da li vi uopće znate što bi nama čarobnjaci učinili da znaju za nas? Pa, mi smo najmudrija bića na ovom svijetu. Ne postoji tajna, ili budućnost koju mi ne znamo.

-Pa, onda sigurno znate da vas nećemo izdati.- nastavila sam. –Znam da bi to bilo pogubno za vas. I kao što vidite, moja prijateljica je naprosto zadivljena vama tako da možete biti sigurni da vas neće izdati. A ja, pa ja ću to učiniti, tj. neću učiniti zbog nje. Ali i zbog vas.

-Ostat će te prvo s nama, pa ćemo onda odlučiti. Postoje dvije solucije. Ili život, ili smrt.- hrabro je govorio glavni kentaur. Prije bi se reklo ponosno, nego hrabro. Tu hrabrosti nema. Ovdje stoje samo dvije vještice, koje nisu još ni punoljetne. Dok je na onoj strani krdo kentaura.

-Mislim da trebate znati da će nas tražiti. Ako se ne vratimo do kraja dana, kad padne mrak, već ovu večer, cijela će Zabranjena šuma biti puna učitelja, ponekih učenika koji su se iskrali, a vjerojatno i aurora.- Evelyn nas je pokušavala izvući. Ali, u pravu je. Vjerojatno će tako i biti.

-A, postoji mogućnost da u šumu dođe i onaj kojeg biste najmanje željeli vidjeti.- započela sam. –Vjerojatno ne znate, ali Lord Voldemort je moj štićenik. Misli kako ću jednog dana biti njegova najvjernija štovateljica. No, nije važno što on misli. Poanta je u tome, da sigurno ne želite da se šuma ispuni čarobnjacima. Tražit će nas danima. To će vam poremetiti dnevni red i navike.- zastala sam. –Nije da vam prijetimo, ali za vas je bolje da nas pustite.

Kentauri su samo gledali prema nama. I da ovo sve i nije istina, zvučale smo poprilično uvjerljivo. Ali, čini mi se kao da kentauri imaju asa u rukavu.

-Dobro ste to osmislile. Ali, moram vam reći da ste malo falile. Sumnjam da će Gospodar tame išta napraviti da vas spasi.- zasmijao se kentaur.

Odjednom mi je nešto zablijesnulo u oči. Oko nas se stvorio crni omotač. Proziran, ali opet tako pun crnine. Taman, ali opet tako svijetao. Vidjela sam samo da se kentauri pretvaraju u nešto. Samo ne znam u što. Rekla bih ljude, ali prije su to životinje.

-Što to Gospodar tame misli?- upitala me prilika, koja je nekoć bila vođa onog krda kentaura.

Bojala sam se progovoriti. Ovog puta sam mogla govoriti, ali nisam. Bojim se! A i ova prilika ispred mene se boji. Osjećam to. Osjećam njegov strah. Znam da mi ništa ne može, jer sam ja ta koja drži sve učenike u šaci. Ma kako to zvučalo, to je istina! Sa svima sam dobra. Svi me vole. Ja sam ona popularna. I nijedan ružni stvor me neće spriječiti da to i dalje budem.

Ne znam zašto sam se uopće pretvarala u dobricu kad imam sve. I meni se činilo da sam pretjerivala, da sam bila previše umišljena, ali sad kad bolje pogledam, moja promjena mi nije ništa pomogla. Prošlo je više od mjesec dana od moje preobrazbe. Zar mi je sada išta bolje? Samo patim. A mogla bih zajebat Orlanda, i natjerat ga da on pati!

Misli su mi previše odlutale…
Vrijeme je za povratak u sadašnjost!

-Pa… sad. Ne znam ja što Gospodar tame misli, on je izvrstan oklument i čarobnjak, nitko mu ne može čitati misli.- izvlačila sam se.

Evelyn je samo stala pored meni i beljila u tog stvora, ko tele u šarena vrata.
Nije mogla vjerovati da ga gleda vlastitim očima.

-Hm, ne sjećam se toga da ti ne znaš što Gospodar tame misli. Al, mogao bih ti pomoći. Luciuse! – stvor je pogledao u Malfoya.

-Crucio! - Malfoy je uperio štapić u mene. Boljelo me. Nisam mogla izustiti ni riječ. Samo sam se sklupčala na tlu.

-Da li sada znaš što Gospodar tame misli?- upitao me stvor ponovno.

Pokušala sam otvoriti usta, progovoriti nešto, ali boljelo me.
Evelyn mi je prišla kako bi mi pomogla, ali ju je stvor zaustavio.

-Hm, napravi još jedan korak, pa ćemo i tebe prisiliti da kažeš što Gospodar tame misli.. stvor joj odbrusi.

Nisam sama sebe shvaćala…
Zašto ga nazivam stvorom, kad dobro znam tko je on…
Ne bojim ga se! Ili si to ne želim priznati. Prije ono prvo…
Ali zašto jednostavno ne izgovorim njegovo ime…

-Voldemort…- prošaptah.


Znam da je post očajan, ali jednostavno nemam vremena pisat.. iman puno obaveza, a u školi moran dignit hrvatski, matematiku, kemiju, biologiju i vjeronauk. Da, vjeronauk. Šta je najtragičnije, svi ovi predmeti mi super idu, ali opet iz njih imam duje, trice, a iz biologije i jedinicu!

Zbog toga sam se odlučila uzet pauzu!
Znam, da sada svi uzimaju pauze, neke sam nagovarala da ih ne uzmu, a opet sam ju ja uzela.. ne znam koliko će pauza trajat. Javljajte za posteve, ja ću ih čitat kad stignem.

Veliki pozdrav svima!!

Voli vas vaša Elinor!!!


|subota, 21.03.2009., 17:37|

|57| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>