On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




12. ŠUMA IZMEĐU SVJETOVA

-Profesore…

-Začepi! Otkud ti pravo da ulaziš u moj kabinet?!

-Samo sam.. ssa.. tražila sam vas!

-Zar se mi nismo sad vidjeli?

-Da, ali sam se sjetila da vas trebam.- udarila sam se lagano po glavi u znak zaborava.

-Zar ja možda nisam krenuo u suprotnom smjeru od kabineta? I zar ne bi, da si me trebala pošla za mnom?

-Pa čujte. Znate, dok sam živjela u bezjačkom svijetu, trenirala sam atletiku. I zbog toga sam jako brza. I tako sam trčala, već sam daleko bila od onog mjesta na kojem smo se sreli. I sjetim se da vas trebam nešto pitat. I otišla sam tren do kabineta. I evo, sad smo ovdje.

-Još mi lažeš u lice. Ista si otac.

-Kao prvo što vi to imate protiv mog oca?! Sigurno je bolji od vas. Bar se pere.- promrmljam si u lice. –A drugo, ne lažem!

Nasmiješi se zlobno.
-Bolji od mene? Ti i ne poznaš svog oca, glupačo mala. Mutnjakušo!

-Mislim da smo riješili ono što smo imali. Ja idem, a vi zajebajite nekog drugog. A koliko ja znam, vi ste prljavi mutnjak, a ne ja.- izjurila sam iz kabineta i snažno zalupila vrata.

-Divendo!- viknula sam na što su se vrata zaključala.

-Alohamora.- vikao je Snape, al' mu nije pomoglo.

Trčala sam najbrže što sam mogla, ravno u Dumbledorov kabinet.
Na kraju hodnika čula sam kako su se vrata otvorila. Hvala nebesima, Snape me ne vidi.

Dotrčala sam do kabineta.

Fuck, ne znam lozinku.
Prisjetila sam se prošlog puta kad sam bila u njegovu kabinetu. Znam da je neki slatkiš, uvijek bude.

Čokoladne žabe. Slatki limun. Šećerne kocke. Bljutavke.

Vrata su se otvorila.

Potrčala sam gore, iako su stepenice same išle. Željela sam biti brža, da me Snape ne dohvati.

-Profesore, morate mi pomoć!- uzviknula sam prije nego što sam ušla u prostoriju.

-Elinor Vivian Lily Potter. Što tebe dovodi ovamo?- nasmiješio mi se Dumbledore.

-Profesore, Snape je smrtonoša!

-Molim?

-Čuli ste me! Profesor Snape je smrtonoša!

-Pa gospođice Potter, ne možete to tvrditi bez dokaza.

-Ali, vidjela sam pismo. Pismo Bellatrix Black. U njemu piša Voldemortova naredba. Naredba da Snape prati mene.

-Drago dijete, mislim da bi bilo dobro da pođeš.

-Ne vjerujete mi?

-Žao mi je, ali ne mogu ti vjerovati. Znaš, Serverus ovdje radi već godinama. Sigurno je došlo do zabune. Možda si krivo vidjela.

-Ali bila sam u njegovu kabinetu i svojim očima vidjela pismo Bellatrix. Znate onu Bellatrix koja je pobjegla iz Azkabana? Onu smrtonošu? Da, njeno pismo sam vidjela!- počela sam se histerično derati. Nisam mogla vjerovati da mi Dumbledore ne vjeruje.

-Bilo bi najbolje da pođeš na sat. Trenutno ti ne mogu vjerovati. Nisam osoba koja podliježe pričama, ali nakon svega što se dogodilo, teško ćeš vratiti moje povjerenje.- slegnuo je ramenima.

-Profesore, o čemu vi to pričate?

-Pa o tvom ocu, naravno. Ja kao ravnatelj ove škole ne mogu dopustiti da kćer jednog smrtonoše izmišlja takve stvari o jednom profesoru. Žao mi je, ali morat ću poduzet neke mjere.

-Ma o čemu vi pričate? Moj otac nije smrtonoša! On radi za Ministarstvo. I ja ne lažem. Uostalom o kakvim mjerama vi to pričate?

-čula si me. Tvoj otac je smrtonoša. Čeka se samo trenutak kad će završiti u Azkabanu.

-Ali vi, vi i moj otac ste prijatelji. Znate da on nije smrtonoša.

-Žao mi je. Morao sam ga izdati. Njegova opsjednutost Gospodarem Tame graničila je s ludilom.

-Čekajte, čekajte. Gospodarem Tame? Vi nikad Voldemorta niste nazvali Gospodarem Tame. Tako ga zovu samo smrtonoša, osim ako…- zamislila sam se. Ovo uopće nije pravi Dumbledore. Netko se zamaskirao.

Osoba koja je očito glumila Dumbledora se naglo počela okretati. Polako joj se vraćalo staro lice. Mogla sam si i misliti. To je Bellatrix Black.

-Hahahahahaha…- počela se kreštavo smijati kao i uvijek. –Vidi male Potterice. Mutnjakuše. Mala, jadna, djevojčica.

Počela sam polako vaditi štapić.

-Ne približavaj mi se kučko!- rekla sam joj.

-Hahahahaha, ja, da se tebi ne približavam. Hahahahaha.
Tako me živcirao njen iritantni smijeh.
Polako mi se približavala dok sam vadila štapić.

-Stoj!- uzviknula sam kad je bila odvojena tek pola metra od mene.

-Ili što?

-Ili ovo.- uzela sam joj štapić koji joj je bio u ruci. Odgurnula je nogom u zid.

-Znaš,- počela sam. –Ne sviđa mi se kako se ponašaš prema meni. Mogli bismo početi s ljubaznošću. A sad. Tko ti je najvažniji u životu?

-Gospodar Tame.- odgovorila je bijesno.

-Nisam sigurna da ti je to bilo pametno. Voldemorta sada nema da ti pomogne. Jadna Bellica je ostala sama. Gdje je tvoj vjerni gospodar? Ha, Bellice?- gnjavila sam je.

-Zauvijek ću viti odana Gospodaru Tame!!

-Kome?- uprla sam joj štapić u vrat.

-Čula si me!

-Ponovi Bella to još jednom. Kome ćeš biti odana?- štapić joj se zamalo zabio u kožu. Vidio joj se strah u očima. Snažno je treptala.

-Ttttebii…- prosiktala je.

-I ja mislim.- nasmiješila sam se zlokobno i pomaknula štapić. –Vidiš kako brzo dođe do preokreta. A bila si tako blizu da me makneš s ovoga svijeta.

Sjedila je na podu i sklupčala se. Stavila je ruke na koljena i samo odmahivala glavom. Kao da je sami vrag ušao u nju. Nikad nisam vidjela takvu Bellatrix Black. Snažnu i najvjerniju pristašu Voldemorta. U početku sam se bojala da će doći i ostale smrtonoše, ali sad se osjećam kao vladarica svega.

-Što je Bellice, bojiš se?

-Trebala bih se bojati?- očima punim mržnje me pogledala.

-Da, trebala bi se bojati.

-Kako god ti kažeš.

Nisam znala što bih sad učinila.
Uhvatila sam Bellatrix Black koju ministarstvo već duže vrijeme traži.
Ali mislim da moj plan neće uspjeti. Upravo zato što ga ni nemam.

Okrenula sam leđa Belli.
Tražila sam nešto u kabinetu iako nisam znala što.

Otvorila sam veliki smeđi ormar.
Unutra su se nalazile neke posude.

Uzela sam jednu i nagnula glavu nad nju.
Posuda me jednostavno usisala.

Sklopila sam oči. Vrtjela sam se. Nisam znala gdje idem. Nisam željela otvoriti oči.
Kad sam skupila dovoljno hrabrosti i kad sam otvorila oči, lagano sam ogledavala oko sebe. Nalazila sam se u nekoj šumi. Nebo je bilo tmurno, kao da će svaki trenutak pasti kiša. Šuma je imala puteljak koji je vodio tko zna gdje. Izgledao je kao beskonačan. Na bočnim stranama puteljka nalazila su se neka jezera.

Šetala sam po puteljku u nadi da ću naići na nekoga.
Činilo se kao da šećem satima. Ali na nikoga nisam naišla.

Napokon sam odlučila taknuti jezero. Odabrala sam desnu stranu. Stavila sam prst u jezero. Ono me naglo povuklo. Osjećala sam se kao da sam u nekom balonu. Nisam bila mokra, a bila sam u jezeru. Ono me sve više i više vuklo. Ponovno sam zatvorila oči bojeći se da ne naiđem na nešto što stvarno ne bih željela vidjeti.

Kao i kad sam dolazila, vrtjela sam se.
Kad su vrtnje stale, otvorila sam oči.

Nalazila sam se ponovno u Dumbledorovom kabinetu ispred one posude.

Bella, pomislila sam.
Okrenula sam se prema mjestu gdje je ona stajala.
Taman je krenula ustati, ali kad je osjetila moje oči na njoj, odustala je od nauma.

-Zašto nisi pobjegla dok me nije bilo?- upitala sam je.

-O čemu ti pričaš? Još i bulazniš. Cijelo vrijeme si tu. Sekundu si se okrenula prema toj posudi i odjednom nestala. Kad sam krenula pobjeći, uhvatila si me.

-Ali satima sam bila u onoj šumi. Tražila sam put kući. Tebe sam ostavila ovdje. Zašto nisi pobjegla?

-Ti si stvarno luda!

Zamislila sam se.
Satima sam bila u onoj šumi. Bella je mogla pobjeći kako je htjela. Ali vjerojatno je zaspala, pa je zaboravila. Da, vjerojatno to. Nema drugog objašnjenja.

Odjednom sam čula kako vrata škripe.
Doteturala sam se do njih.

Čula sam muške glasove.
Dumbledorov, da, sigurno njegov, ali i još nečiji.

Snapeov?

-Da profesore. Kažem vam, mala je neposlušna.- rekao je taj drugi muški glas. Sigurno je to Snape.

-Uđimo Serveruse, u kabinetu je bolje.- kazao je Dumbledore.

-Mislim da to nije potrebno.

Kvaka se spustila.
Dumbledore je prvi ušao.

Zapanjeno je stao na vratima kad je ugledao Bellatrix i mene.

-Gospođice Potter?- obratio mi se.

Sad je i Snape ušao.
Nabacio je kiseli smiješak na lice.

-Ravnatelju, oprostite. Svemu je kriv profesor Snape.- izgovorila sam brzo.

-Molim?!- ubacio se i Snape u razgovor. –Ravnatelj i ja smo upravo razgovarali o tvom upadu u moj kabinet.

-A da li ste mu spomenuli pismo i vaše zaduženje. Izravni zadatak Voldemorta. A možda mu i objasnite što Bella radi u njegovom kabinetu. I zašto je bila prerušena u njega.

-Ja, ne znam. Mislim. Otkud? Što?

-Čini se da ovo niste očekivali, profesore. Niste smislili neku novu laž?

-Ja ne smišljam laži!

-Što? One vam samo dođu na pamet?

-Smirite se.- prepao nas je Dumbledore. –Gospođice Bellatrix, što vi radite ovdje?

-Mala Potterova me dovela.- odgovorila je.

-Kako možeš tako lagati. Luđakinjo! Nemam ja posla s tobom i onim Voldemortom! Kako može tako lagati. Priznaj! Priznaj da te Snape doveo ovdje! Priznaj da si mu poslala pismo!- počela sam se derati. Od bijesa su mi i suze počeli padati niz lice.

-Gospođice Potter. Odite na sat ili u svoju spavaonicu. Pustite nas da ovo riješimo.- mirno je kazao Dumbledore.

-Nema se tu što rješavati.- rekla sam. –Ovu pošaljite u Azkaban, a skupa s njom i Snapea.

-Odite!

Nisam imala druge, nego otići.




Znam, opet nisam dugo pisala. jednostavno nemam vremena. ocijene sam poćela ispravljati iako još nisakm poćela učit. Ako ništa, uspijevam vas redovno čitati. I sama znam da postovi nisu kvalitetni. Al šta ću. Trudim se napraviti ih što boljima, al ne ide. Ako nisam pročitala nečiji post, javite!

Vaša Elinor!

I još jednom napominjem da svratite do bloga Lamona Talia Deborah Sebarlis. Vjerujem da će vas priča zanimati, jer na takvu još niste naišli. Priča je vilinska, i stvarno je zanimljiva. Stil je isto poseban. pa svratite!

Kiss*


|četvrtak, 14.05.2009., 11:13|

|16| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>