On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




3. WHY ALWAYS ME??

-Starz, ona nije netko. To mi je najbolja prijateljica u koju imam pouzdanja.- pokušala sam mu objasniti.
-Svejedno. Za to nitko ne bi trebao znati! Ako on sazna da smo nekome rekli, nadrapali smo.- opet je navaljivao. Kao da me brige što će on saznati. Nije mi nitko u životu. Itako više neću biti smrtonoša, pa mi se čisto jebe.
-Što se treseš. Ne bi da će Voldemort, ili kako ga Elinor zove Veliko govno, saznat za to. Osim ako ti ne izdaš.- ubacila se Evelyn. Njena mi podrška puno znači.
-Pa, sad. Ma, naravno. Uglavnom, nitko…- preokretao je temu.
-Starz, vrati se na temu i ne preskači je. Što si time htio reći?- upitala sam ga ozbiljnim glasom.
-Elinor, svi naši prijatelji su na istom puta kao i mi. Ne smiješ ih žrtvovat. Ne možeš samo mislit na sebe. Ako bude potrebno, morat ću te prijavit.- izgovarao je te riječi polagano i oprezno.
-Čekaj malo.- bila sam već ljuta.- Prijatelji smo otkad smo prvi puta ušli u Hogwarts express. Najbolji prijatelji već skoro šest godina. I ti bi me tek tako prodao Voldemortu.
-Ali…- pokušao me prekinuti.
-Starz, nema tu nikakvo ali. Zar ti tih glupih šest godina ništa nisu značili?!
-Naravno Elinor da su mi značili. Samo ne mogu o tome pred Evangelinom.
-Hej! Sve što kažeš Elinor, možeš i meni!!- nadodala je Evelyn.
-Evelyn, molim te, poslušaj ga.- smireno sam joj rekla.
-Ali…
-Molim te.
-Dobro. Ali to je samo zbog tebe.
-Sad reci sve što si naumio.
-Poprilično je složeno.- natezao je.
-Ne zanima me jeli složeno, jednostavno, višestruko složeno, samo reci!- ovo mi je poprilično išlo na živce. Sve je u mom životu složeno i ne treba mi nitko to objašnjavat ni govorit. A on, mislim na Starza, je najsloženija osoba ili stvar, štogod, na ovom svijetu.
-Dobro.- započeo je.- Prošle godine, kad je Draco došao s ocem i Gospodarom tame te nas predstavio, nešto se dogodilo.- opet je stao. Pomalo sam gubila živce.- Gospodar tame mi je ponudio, odnosno dao zadatak da pazim na vas ostale buduće smrtonoše, te da ga izvještavam o promjenama. Odnosno o tome tko prkosi i te stvari. Već sam mu rekao za neke stvari, ali dobro, to sad nije važno.
-Da, važno je! Svaka i najmanja sitnica je važna. Zato mi reci što si mi rekao.
-Ma, što se zbivalo prošle godine. Kad je Alexandra skoro cijelom Hogwartsu razglasila da smo smrtonoše, pa smo trebali to opovrgnuti, i tako neke slične stvari.
-Ti si prodana duša! Tebi nema povratka! Jel' ti shvaćaš što radiš prijateljima? Važno ti je da budeš blizak njemu, a za ostale who cares. Starz, to tako ne ide. Do ima pet minuta si mi bio najbolji prijatelj, a sad si mi najveći neprijatelj.- boli me što sam mu ovo morala reći, ali istina je. Postao je njegov rob, njegova marioneta.
-Elinor, poslušaj me do kraja.- zahtijevao je.- Nisam baš takvo čudovište da izdajem prijatelje, ali morao sam. Morao sam da zaštitim obitelj.
-Daj, o čemu ti pričaš. Tvoji su tamo u Rusiji i uopće ih nije briga za tebe. Važniji ti je otac nego svi mi ovdje u Hogwartsu.
-Ti, ti ne shvaćaš.
-Da, shvaćam.
-Elinor, molim te oprosti mi, previše te volim.
-Volim i ja tebe, pa najbolji smo prijatelji. Ali ovo što radiš prevršava svaku mjeru.
-Ne, krivo si me shvatila. Ja te volim na drugačiji način, na onaj način.
Oo.. ovo nije dobro. Nimalo dobro. Shit. Uf… ajme Starz. Što si učinio? Nemoguće. Ti me zezaš. Ovo je san. Iluzija, noćna mora.
-A, da kažeš nešto.- obratio mi se. Tako mi se počeo gadit. Molim te Starz, ne obraćaj mi se više.
-Mda, što bih trebala reći?- upitala sam. Ne znam kako sam ovo uspjela izgovoriti.
-Pa, na primjer, sviđaš mi se, ili žao mi je, u pitanju je drugi.- ovo je još gora noćna mora! Pa on očekuje da kažem kako mi se sviđa. Open your eyes, i haven't heart to say truth to you.
-Žao mi je, ali ja sam potpuno bez teksta. Moramo se prebaciti, odnosno vratiti na našu temu. Zašto to radiš?- pokušavala sam ovo zaboraviti.
-Ok, vidim da ti ne bi pričala o ovome. Ali, to je razlog zašto to radim. Volim te i želim te zaštiti.- ovo je bilo ljigavo.
-Uups, sorry, zvoni mi mobitel. Ne čuješ jer je na vibraciji.- možda sam preočito lagala.- Evelyn je. Sigurno me treba. Moram natrag u kulu. Bok, vidimo se.- govorila sam trčeći.

Ovo sranje samo zbog toga što me voli. Ajmeeee… Zašto se meni ovakve gluposti uvijek dogode?! Što sam ja to skrivila da me netko ovako kažnjava? Znam da sam smrtonoša, nadam se više ne. znam da nisam dočekala svoju uskrslu prijateljicu kako treba. Znam da previše lažem ocu i prijateljima. Znam da previše grintam i gnjavim ljude oko sebe. Znam da sam napravila već previše sranja u školi. Sve ja to znam. Ali, može li kazna biti malo blaža? Mora li se baš on zaljubiti u mene? Bio je tako, tako, ne znam ni sama. Ali nije bio loš. Lijepo izgleda i zgodan je, ali on. Pa nas dvoje, to ne bi išlo. Dva različita svijeta. Uostalom meni se sviđa Orlando. Istina godinu je stariji, a i godinu zreliji. Uostalom Starz se sigurno ne žvali ni upola dobro kao Orlando.
Koja sam ja kučka. Na što ja sada mislim. Najbolji prijatelj se zaljubio u mene, i još uz to imam hrpu problema, a ja mislim o tome tko se bolje žvali. Neću vam prigovarati. Kaznite me. Zaslužila sam!

-Nessa, trebam te hitno! Molim te dođi na most.- zvala sam je na mobitel.
Samo nek se požuri. Jer što budem duže čekala, duže ću bit u svojim sranjima.

-Elinor, što se tebi dogodilo, da je tako hitno?- upitala me.
-Sjedni, inače ćete strefit.
-Oki dok.- uvijek je bila optimistična.
Ispričala sam joj cijelu priču. Od a-ž sam joj ispričala.
-Honey, to uopće nije problem.- nakon svega je rekla.
-Dobro, Nessa, trebam pomoć, nije vrijeme za gluposti!
-To uopće nisu gluposti. To što ti pričaš je glupost. Velike li stvari, Starz se zaljubio u tebe.
-U mene se zaljubila najgora moguća osoba. Tako mi se gadi!
-Curo, mislim da nije problem u tome što ti se on gadi, nego je problem u tome što se tebi sviđa netko drugi.- rekla je smireno, što me pomalo iritiralo.
-Pa, i tu si u pravu. Znaš onaj Orlando McAdams, sa 7. godine. Tako je zgodan.- imala sam ga u mislima. Bio je osoba kakvu sam oduvijek željela za momka. Ne previše osjećajan, al se ne ponaša prema meni kao prema zadnjem smeću.
-Uu darling, it sounds seriously.
-Pa, i je ozbiljno. Možda i nije. Treba mi netko za zabavu. Starza ne mogu uzeti. Meni treba netko pojebi, pa odjebi, hhh.- obe smo se smijale. Al nisam uopće lagala. Stvarno je bilo tako. Nisam osoba za ozbiljne veze. Sezona je tuluma, a kad piće udre u glavu, bit će svega.
-Nadam se da ćeš uspjet. Žao mi je Starza, ali sad si ti važna. Uvijek će mu se naći netko. On je stvarno zgodan, al ne osoba kakvu ja ili ti tražimo.- pojašnjavala mi je Nessa. Zapravo nije govorila ništa u ludo, ali ni ništa što ja već ne znam.
-Pa, tko je tebi u điru?- upitala sam je.
-Ma, nitko posebno.
-Ne možeš mene prevariti. Hajde reci.
-Onaj novi, John Diggory je tako zgodan. Ne znam kakav je, ali nije me ni briga. Navodno neki pametnjaković.- kolutala je očima.
-Sigurno ćete imati puno tema za napričat se. Ali sigurno nećete imati kad pričat.- obe smo se nasmijale. Voljela sam trenutke s Nessom. Bilo nam je uvijek zabavno. Razlog je vjerojatno zato što smo slične. Imamo isti ukus, volimo iste stvari, buntovnice, pametne, popularne.
Nije da se hvalim, ali tako je. To se mora priznati.
-Već je kasno. Hoćemo krenut prema kuli?- upitala me.
-Naravno, sweetey.
Uputile smo se prema dvorcu.
Nažalost, jednom smo ja i Nessa izgubile od Alienor i Anne na pokeru. Kladile smo se u to da koja ekipa izgubi, mora se svaki put- kad je navečer u perivoju- poljubit na odlasku. Ali u usta. Naravno, ne jezikom. To bi prevršilo svaku mjeru. Taj poljubac i meni i Nessi ide na živce. Bile smo tako uvjerene da ćemo pobijedit. Motri nas čarolija Astore, pa ako ne učinimo to malo nas struja strese. Na našu sreću, ovo traje još samo mjesec dana.
Evo, vrijeme je.
Učinile smo to. Stresla sam se. Ubila bih Annu i Alienor. Al' riješit ćemo ja i Nessa to. Naći ćemo protučaroliju. Ta glupa čarolija!
-Platit će nam!- rekla je Nessa i stresla se.


Ovaj post sam napisala u jednu večer i nadan se da van se svidio…
Znan da nije ništa posebno, i da mogu bolje, al…
Trebalo mi je dosta vremena da ga objavin, jer nisan imala kad…
Sljedeći post stiže brzo…
Nemojte se naljutit ako još niste u priči,
Jer ona ima svoj tok,
I bit će jako duga
Btw ako nekome treba, moj msn se nalazi gori.
Molim vas da pročitate“pravila“ koja se nalaze na dnu boxa…
I na kraju,
Pozdrav Dijani (LyDy), mojoj vjernoj čitateljici i prijateljici…

Vaša Elinor Vivian Lily Potter


|ponedjeljak, 12.01.2009., 14:30|

|34| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>