On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




5. PARTY

-Evelyn, daj mi četku! Zakasnit ću!- vrištala sam po sobi. Već je 19:15h, trebam se još našminkati, odjenuti, obući, a Orlando dolazi za pola sata.

-Hvataj!- dobacila mi je četku s hrpe robe.

Soba je bila u kaosu. Kao da je na nju pala atomska bomba. Moj krevet, koji je inače imao žutu posteljinu, sada je krasila odjeća najčešće crne boje. Zbog toga su mi Evelyn, Nessa i Amelie morale posuditi nešto svoje odjeće, jer je moja većinom u crnoj boji. Tako da bi se među tom crnom hrpom malo nadzirale šarene točkice.

-Jel ovo dobro?- upitala sam. Na sebi sam imala jeans, ultra kratku minicu, martensice i ljubičastu majicu s tankim špalinama i dubokim dekolteom na V-e.

-Slatko je.- dobacila mi je Amelie.

-Ali meni ne treba slatko, meni treba nešto jako sexy.- vrištala sam.

-Ok, jako je sexy.- dobacila mi je.- Samo bi bilo dobro da skineš martensice.

-Može onda starke?

-Curo, ideš na tulum sa zgodnim dečkom i ti se misliš hoćeš li martensice ili starke. Jesi li slučajno čula za pojam štikle?- upitala me Nessa.

-Znaš da ja ne nosim štikle. Uostalom, gdje ću ih sad nabaviti?

-Imam ja nekoliko pari.- ubacila se Evelyn.
Otvorila je svoj ormar, a na dnu je ležalo bezbroj pari cipela s visokom petom.

-Samo izaberi.- rekla je.

-Ljubim te.- dodala sam.- A što ćete vi nosit?

-Ne znam hoću li uopće ići.- odgovorila je Amelie.

-Daaj, moraš ići!- nagovarala je Nessa.

Dok su one smišljale što će odjenuti, izabrala sam par štikla, crne boje, peta visoka negdje 10-12 cm, zatvorenih prstiju. Otišla sam u kupaonicu našminkati se. Lagano sam stavila ljubičasto sjenilo koje je prelazilo u crno, crni tuš, maskaru, prozirno sjenilo i lagani sloj rumenila.
Mislim da je to to. Nadam se da će se svidjeti Orlandu.

Uzela sam crnu torbicu u koju sam stavila mobitel, neseser sa šminkom, tablete (protiv bolova, uvijek zatrebaju), cigarete i još par stvarčica.
Mislim da sam spremna.

Cure su blistale.
Čini se da su uspjele nagovoriti Amelie da pođe s nama. Sviđao mi se njihov odabir odjeće. Nije bio baš poput moga, ali nešto slično.

Sišla sam niz stepenice u društvenu prostoriju.
Ondje me već čekao Orlando, valjda sam malo kasnila.
Nosio je traperice, košulju, a na nogama skejte.

-Ej.- pozdravila sam ga.

Prvo me pogledao, zastao par sekundi i tek onda rekao- Bok!.

-Predivno izgledaš!- nadodao je.-Imam nešto za tebe.

Nisam znala što bi to moglo biti. Iz džepa je izvadio ogrlicu s crnim medaljonom na kojem je pisalo Love.
Došlo mi je da vrisnem od sreće. U meni se stvarao neki osjećaj, ne znam koji, al se stvarao. Počela me hvatati vrućica. Skinula sam kožnjak koji sam obukla.
Spretno mi je stavio ogrlicu oko vrata. Osjećala sam toplinu njegovog dodira. Željela sam se vratiti u spavaonicu (naravno s njim), ali bilo bi u redu da se pojavimo na tulumu.

-Hvala.- zagrlila sam ga.

-Nema na čemu. Hoćemo?- upitao je.
Klimnula sam glavom.

Trebali smo doći do nekog kipa u hodniku što vodi do učionice preobrazbe.
Caka je bila u tome da spustimo nos kipa, koji bi se potom otvorio. Ušli smo u mračni tunel.
-Lumos- uzviknula sam. Uvijek sam sa sobom imala čarobni štapić. Pa tko nema?

Izašli smo na glavnu ulicu u Hogsmaedu.
Vidjela sam još učenika koji su išli na tulum. Nadala sam se da nećemo bit previše primjetni. Ipak, može netko od stanovnika prijavit velik broj učenika, pa smo nadrapali.

Zbog toga se ne trebam brinuti, jer je moj otac dobar s Dumledorom. Njih dvojica misle kako sam ja mala curica, koja nema pojma ništa o životu. Pa, prevarili su se.

-Hladno mi je.- rekla sam.

-Dođi.- Orlando mi je pružio ruke i zagrlio me.

Sad mi je bilo vruče u njegovoj blizini. Obgrlio me rukom oko struka i privio sebi.
I dalje smo šetali ulicom, dok nam netko nije povikao.
-Hej, vas dvoje, dođite!.

Bio je to Brad Lestrange.

-Što je?- upitao ga je Orlando.

-Opaa!- uzviknuo je kad me vidio.- Što nam se netko skockao.

Pomaknula sam se iz Orlandova zagrljaja, al me tada obgrlila Bradova ruka.
-Zašto ne bismo otišli negdje, kao u stara vremena?

-Crkni!- odbrusila sam mu.

-Nekoć mi se nisi tako otpirala.- još me jače stegnuo.

-Rekla sam ti da me ostaviš!

-Čuo si je! Makni se!- ubacio se Orlando.

-Već imamo novog dečka?- i dalje je prkosio Brad.

-Da, ima. A sad je pusti.

Zapela mi je knedla u grlu.
Da li je to Orlando upravo rekao da sam mu cura?!
Ako on tako misli, u redu.

-Dobro. Dokaži?- navaljivao je Brad.

-Što da dokažem?- upitao ga je Orlando.

-Dokaži da ti je cura.

-Dobro.

Ponovo je obavio ruke oko mene.
Snažno me zagrlio i dao mi najljepši poljubac.
Osjećala sam kako mi usne podrhtavaju. Osjećala sam ga u sebi. To je bilo ono, da, volim ga! Željela sam vrištati i izjavljivati mu ljubav, ali jedva da sam stigla disati. Nisam mu zamjerila. Željela sam da me uguši! Ne želim više disati. Želim biti samo uz njega. Bila kiša, sunce, ljeto, zima, samo neka on bude. Neka bude tu uz mene.

-Ok, dokazao si. Sad možeš prestati.- opet je počeo Brad.

Ali on nije prestao.
I dalje me grlio i ljubio. Nisam sigurna da li je to bilo zbog Brada ili zbog mene.

-Rekao si nešto?- upitao ga je Orlando.

-Da. Moram stati ovdje kako bih vas uveo u prostor. Želite li poći za mnom?- upitao je Brad.

-Vodi nas!

Ušli smo u neki tamni puteljak.
Tu je bila samo jedna svjetiljka koja bi ponekad titrala. Sviđalo mi se to, kao što mi se sviđao način na koji me Orlando grli.

-Evo nas.- rekao je Brad.

Sad je tu bila velika prostorija s kožnim sofama, stolom na kojem su bile grickalice i velikim plesnim podijem na kojim se nadvijala disko kugla.

Na sofi su sjedile May, Sarah i Alexz s onim Oliverom Blackom.
Dok su na podiju bile Anna i Alienor s nekim dečkima, Lulu s Thomasom i Alexandra sa Starzom. Sa Starzom? Čini se da je on ipak došao na tulum. Drago mi je zbog njega. Možda sam ipak bila malo okrutna. Ne znam. Žao mi ga je.
Kraj stola su stali Arnold, Sean, Owen i Nessa. Čini se da Draco, Evelyn i Amelie još nisu stigli. A još neki učenici stižu.

-Idem ja do cura.- rekla sam Orlandu.

-Onda ću nam ja otići po piće.

Približio se stolu gdje su bili oni dečki. Arnold je već dugo njegov najbolji prijatelj, ali smetalo mi je što je dobar i s Owenom, onim gadljivim plavokosim dečkom, preciznije rečeno majmunom.

-May.- uzviknula sam.

-Ej Elinor.- pozdravila me.

-Jesi s nekim došla ili?

-Ne, nisam željela doći s nekim dečkom. Oni su svi užasni. Gade mi se.- govorila je s gorčinom u glasu. Imala sam osjećaj da će počet plakati.- Iako,- ponovno je progovorila-cure mogu biti još okrutnije.

-Što je bilo?

-Mislim da ti to bolje znaš.

-O čemu pričaš?

-Ti stvarno misliš da me možeš zavarati? Kao si mu to mogla učiniti? Pa on je tako drag dečko. Ali ti uvijek moraš biti glavna.

-Aha, i tebi uhvatila invazija zvana Starz. Oprosti, ali mislim da se ne smiješ u to miješati.

-Zašto se ne bi miješala?- upitala me.

-Zato što to nema nikakve veze s tobom.

-Oh, da. Oprostite gospođice Potter, što se miješam u vaš dragocjeni život. Možda ste me krivo shvatili, ali ja ne želim birati između prijatelja i prijateljice.

-Oprosti May. Znam da vam je svima teško. Ne želim da birate između mene i Starza, niti ćete morati. Ja i on smo prijatelji.

-Kad ti tako kažeš. Ali znaš, malo mi je čudno što je ušao cijeli uplakan u dvorac nakon vašeg razgovora.

-Molim?- upitala sam sa čuđenjem. -Starz je plakao?

-Da Elinor, plakao je. Plakao je zato što ti je dao srce a ti si ga popljuvala i bacila. Shvaćaš li ti što si mu učinila onim poljupcem?

-Da mu se ispričam?- upitala sam bezvoljno.

-Zar se tebi mora jedna normalna riječ ugurati silom u usta? Pa naravno da ćeš mu se ispričati. A sada briši i ispričaj mi se.

-Na zapovijed kapetane!- odgovorila sam.

Zar se ja njemu stvarno moram ispričati? I on je plakao? Ovo se pretvara u noćnu moru. Moj savršeni izlazak s Orlandom pretvara se u najgoru noćnu moru. Moram se ispričati Starzu, a što onda slijedi? Morat ću otkantati Orlanda, da ne dokrajčim Starza? It's suck!

-Izvoli.- pružio mi je Orlando piće i poljubio me.

-Pivo?- upitala sam.

-Da.

-Kako si znao što najviše volim?

-Pogodio sam.- ponovno me snažno zagrlio.

Iz torbice sam izvadila svoj bijeli Marllboro i upaljač. Zapalila sam cigaretu i gucnula pivo. Kroz glavu su mi prolazile neke stvari iz života.
Na pameti mi je najviše bio Starz. Nadam se da ćemo ostati prijatelji. Iako, u ponekim trenutcima, osjećala sam prema njemu nešto više.

Ali, Orlando je taj u čijem zagrljaju upravu stojim. On je taj kojeg volim, i kojeg želim uza se. Popila sam malo manje od pola pive u jednom gutljaju. Počela brže pušiti cigare i nervirati se. Izvadila sam još jednu, i tako redom popušila njih deset.

Došlo mi je da se rasplačem. Nedostajao mi je moj nekadašnji život. Iako mi nije bilo jasno zašto. Zašto sam takva? Zašto izvodim sve te gluposti? Zašto dodajem kap u već punu čašu?

Gomilalo mi se i gomilalo sve to dok nisam pukla.
-Čekaj me tu.- rekla sam Orlandu.

Ubrzanim korakom sam išla prema plesnom podiju, točnije prema Starzu.
Dok sam se progurivala kroz gužvu neki su mi dečki namigivali. Bilo je njih poprilično slatkih. Mislim da mi je jedan pružio i svoj broj, a drugi….

Elinor, skoncentriraj se!
Nije vrijeme da misliš samo na sebe!!

Napokon sam našla Starza.
-Dođi, moramo razgovarati.- rekla sam mu i povukla ga sa sobom.


|četvrtak, 29.01.2009., 16:10|

|34| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>