On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Affichage pas moi


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com





Elinor Vivian Lily Potter

Image and video hosting by TinyPic
Gryffindor

Image and video hosting by TinyPic
neukrotiva

Image and video hosting by TinyPic
zgodna i lijepa

Image and video hosting by TinyPic
cigarete
alkohol

Image and video hosting by TinyPic
misteriozna

Image and video hosting by TinyPic
zabavna



Autre...

Jennifer Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
divlja
Gryffindor


Rochelle Fox
Image and video hosting by TinyPic
zavodnica
Gryffindor


Heath Tisdale
Image and video hosting by TinyPic
naivan
Gryffindor


Leonard Kaulitz
Image and video hosting by TinyPic
lijepi osmijeh
Gryffindor


Lamona Talia Deborah Sebarlis
Image and video hosting by TinyPic
sanjarka
Ravenclaw


May Stox
Image and video hosting by TinyPic
načitana
Ravenclaw


John McGee - Zuko
Image and video hosting by TinyPic
ženskar
Ravenclaw


Athena Snape
Image and video hosting by TinyPic
luđakinja
Ravenclaw


Starz Skrable
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj
Slytherin


Draco Malfoy
Image and video hosting by TinyPic
zloćko
Slytherin


Adriana Joy
Image and video hosting by TinyPic
kučka
Slytherin


Megan Nelson
Image and video hosting by TinyPic
umišljena
Slytherin


Rufus King
Image and video hosting by TinyPic
ljubomoran
Slytherin


Kristin Lily Potter
Image and video hosting by TinyPic
mlađa sestra
Hufflepuff


Max Trilloni
Image and video hosting by TinyPic
sexy
Hufflepuff


Lily Adams
Image and video hosting by TinyPic
umjetnička duša
Hufflepuff


Sarah Gellar
Image and video hosting by TinyPic
tupko
Hufflepuff


Leonardo Guetta
Image and video hosting by TinyPic
strastveni pušač
Hufflepuff



*ostali*

Michelle Lily Potter - mama
Image and video hosting by TinyPic


Max Potter - tata
Image and video hosting by TinyPic


Julie Lily Adams - baka
Image and video hosting by TinyPic


Sandra Lily Adams - teta
Image and video hosting by TinyPic


Gigi Elias
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Berenice Bejo
Image and video hosting by TinyPic
prijateljica iz Francuske


Abrial Bonaparte
Image and video hosting by TinyPic
prijatelj iz Francuske


Eliane Soleil
Image and video hosting by TinyPic
francuska kolegica


Likovi koji će se samo spominjat:
Gryffindor:
Denise Richards
Kimberly Richards
Chanell Grey
Daniel Red

Ravenclaw:
Christian Adams
Tori Crabble
John Lee

Slytherin:
Alexandra Voltaire Black
Alienor Tyler

Hufflepuf:
Miley Johnson



Amis d'un autre monde...

Blog.hr


moji:
Moj osobni
Gigi Sossamon

...

Rochelle/Stephenie/ Jill/Dusty
May/Ayl

Alexandra B./Lada/Mikela
Amber
Bella/x
Chanell
Dakota
Ema/Angy/Lizzie
Gwen
Helen
Helena
Lamona
Leticia
Lujiza/Nellie
Lus
Nemija
Nic/Annette
Nola:)
Ruta
Starz
Tatyana/Brooke

...

Ema
Lucija
Daria
Cookie
Belle M.
Vampire Christ
Mistress Bella
Pepe
Mima je u bedu
Nikolina



they escape:

Sarah Davidson =)
Alienor
Alexandra H./ Endless dream
Nadine
Mia
Lulu Wright
Lucisa Granger
Amelie Hale
Evangeline Zara Rowling/Amy Ariana Lily Bridge
Loredanna Venessa Malfoy


STARA ELINOR:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.





Copyright ©

Copyright © By: Elinor Vivian Lily Potter
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

Bolje ti je da ne kopiraš! *naughty smile*




8. NOVI POČETAK OSTAJE SAN

-Ideš kasnije van?- upitala me Rochelle dok smo silazile niz stepenice na ručak. Pošto je već ponedjeljak, hodnici su puni, jer svi imaju predavanja. Za neku djecu, početak je bio stravičan. Prije par minuta, neko malo derište se uputilo na zabranjeni treći kat. Sve je bilo u redu. No kad se taj mali vratio, počeo je vrištati da gore ima zloduha. Zamalo je pao s vrha, jer je stao na stepenice koje su se u tom trenutku pomicale. Heh, ta djeca. Da nije bilo prof. Snapea, tko zna da li bismo ikad više vidjeli tog malog.
-Ne znam. Ne vjerujem. Moram učit. Kasnije imam preobrazbu, a ona stara nam je zadala pun kufer domaće zadaće.- odgovorila sam. Željela sam ić vani, al' opet me nešto tjeralo da ne idem. Možda savjest, koja mi je nakon toliko godina proradila u zadnjih par dana. Iako, ne treba me ništa mučiti. Početak moje nove „knjige“ bio je prilično dobar, iako sam tek jučer okrenula listove.

-Daj, moram te upoznati s nekim.- navaljivala je.

-S kim to?- upitala sam začuđeno.

-Neću ti reć. Prvo mi reci hoćeš li kasnije van?- igrala sam sa mnom kao da sam malo dijete.

-OK, onda ću ići s tobom.- rekla sam nevoljko. Nešto me tako tjeralo da ne idem van.

Požurile smo korak, jer smo već kasnile. Nažalost, danas nisam za gryffindorskim stolom, već za stolom, kako nas neki zovu, „odabranih“. Jutros nisam okusila to zadovoljstvo, jer sam preskočila doručak. Primijetila sam da ga u zadnje vrijeme često preskačem. Očito ću trebat razgovarat sa Starzom. Tamo su još ona umišljena Anna i John. Cura nije toliko umišljena koliko mi ide na živce.

-Onda se vidimo poslije ručka?- rekla je trčeći prema rawenclavskom stolu.

-Ne mogu. Tada imam trening. Može poslije njega?

-OK. Onda se vidimo.

Spuštene glave sam se uputila prema stolu za „odabrane“. Tamo su već bili Starz, John i Anna. Osjećala sam kako moje tijelo upija poglede. Prije mi je to bio cijeli život. Ti pogledi su mi davali energiju potrebnu za gluposti koje sam izvodila. Ali sad, mrzim ih! Mrzim te ljude koji bulje prema meni.

-Bok ljudi.- pozdravili sam i sjedajući za stol. Anna je samo frknula nosom dok su me ova dvojica pozdravili. Nije mi bilo do razgovora. Rochelle mi je pomogla da shvatim kako moji problemi nisu za svačije uši. Sad je ona bila ta koja je i sunce i kišu dijelila sa mnom.

-Dumbledore je rekao da se moramo dogovorit oko nekih stvari.- počeo je Starz. Da, samo mi je to falilo. Sad moramo i komunicirat s njima dok jedem.

-O čemu?- upitala sam nezainteresirano.

-Pa,- ubacila se Anna.- sad smo mi glavni. Više nema prefekta. Istina, bit će nam teško sve složiti, mislim odrediti, jer zapravo imamo jako važnu poziciju.

-A, što mi to trebamo složiti?- Starz i ja smo upitali u isti trenutak.

-Pa, određujemo neka nova pravila. Ali, stvar je u tome da će nam biti jako teško. Stoga je Dumbledore dopustio da uključimo nekog svog prijatelja da nam pomaže. Nije važno u kojem je domu.

-OK, amo onda odmah odrediti.- zapoćela sam.- Starz?

-Uf, ja bih Alexandru.

-Može. John?

-Ja bih Orlanda.- rekao je sa smješkom. To je nemoguće! Pa, ne može Orlanda.

-Jesi li siguran da bi baš Orlanda? Mislim da on nije dozreo ovakvom poslu.- pokušala sam ga odgovoriti.

-Dumbledore je rekao da možemo koga hoćemo i ja biram njega.

-Slažem se s Elinor.- kako je ovo bilo čudno čuti iz Anninih usta.- Mislim da Orlando nije dorastao tome. Ja biram Alienor.- sve ide k vragu. Iako mi je čudno što je Anna stala na moju stranu. Pa, mi se mrzimo. Ali, u svakom dobru ima i zla. Izabrala je Alienor.

-Znači, Alexandra, Alienor i Orlando.- rekla sam. Koja ekipa.

-A, koga ćeš ti?- upitao me Starz.

Nisam sigurna koga bih izabrala. Trenutno sam najbolja s Rochelle, al' nedostaju mi moji stari prijatelji. Željela bih Draca, ali i Nessu. Iako, Evelyn mi je najbolja prijateljica od rođenja. May je tako odgovorna. Alexz bi možda pretjerivala, pa bolje nju ne. Uf…

-Ja ću Draca.- odgovorila sam naposljetku. Nisam ja tako odgovorna osoba za ovo. Trebao bi mi netko tko će se zajebavat sa mnom. Rochelle još nije spremna za to.

-Odlučili smo. Alexandra, Alienor, Orlando i Draco.



Mučilo me to što sam odabrala Draca. Ostali će se vjerojatno ljutit. Ili pak ne, zbog toga što nitko ne bi želio bit među izabranima.

Šetala sam među žutim cvijećem koje je vodilo do Hagridove kolibe. Voljela sam žutu boju. Iako sam vječno bila zavijena u crne krpe, crna mi nije bila najdraža. Ona mi je služila da se izrazim, tj. da pokažem ljudima da sam nesretna. Možda sam pogriješila u tome, jer nikoga ne zanima moj život. Barem prije nije. Nadam se da mi Rochelle može biti najbolja prijateljica. Ne želim to od nje tražit jer bih bila sebična. Uostalom, tko mene želi za najbolju prijateljicu?! Uvijek se žalim na svoj život. Možda je razlog taj što moj život zaista je težak, ali ipak ponekad znam bit sebična. Ali nije mi jasno zašto mi nitko nikad nije proturječio? Znam i sama da sam loša osoba. Ali ne mogu se promijeniti ako mi drugi ništa ne govore. Pomislit ću da me vole ovakvu kakva jesam. Znam da to nije istina. Ali ipak…

Obuzeta vječno istim mislima čekala sam Rochelle. Zanimalo me s kim će me upoznati. Nadam se da neće bit neki dečko. Njih mi je dosta za cijeli život.

-Ej.- netko me uhvatio za ramena. Imala sam grozan osjećaj. Željela sam vrisnuti, jer nisam mogla pretrpjeti da me itko dira. Ne želim osjećati ničiju kožu na svojoj, makar i preko odjeće. Polako sam se okretala željevši saznati tko me to dirnuo.

-Ah to si ti.- rekla sam kad sam ugledala Starza. Iako je to bio samo Starz, neprimjetno sam mu micala ruke s mojih ramena. Kao što rekoh, ne želim da me itko dira.

-Čekaš nekoga?- upitao me.

-M da. Čekam Rochelle. Čini se da me treba s nekim upoznati.

-Aha. U redu onda. Neću smetati. Idem ja.

-Ma ne, ne smetaš uopće. Ostani ako želiš.

-Hajde dobro.- rekao je veselo. Iako sa, stvarnio željela da ostane, vidjelo se da to i sam želi. Njegova želja i okljevanje za ostankom, bile su malo previše primjetne. Al' nema veze.

-Jebemu, nemoj mi samo to reći.- psovala sam kopajući po torbi.

-Što je bilo?

-Ma, ostale su mi cigarete u sobi. Imaš li slučajno ti koju?- upitala sam, nadajući se kojem dimu.

-Da, naravno. Ne idem nikuda bez cigara.- počeo je tražiti po džepovima. Činilo mi se kao da mi Starz želi naglo udovoljiti. Ali, ipak, u zadnje vrijeme mi se štošta čini.

Pružio mi je cijelu kutiju.

-Uzmi koliko želiš.

-Uzet ću tri, ako smijem.- uzela sam mu tri cigarete iz kutije.-Imaš upaljač?

-Da.- rekao je i pružio ga.

-Hvala.- pripalila sam si cigaretu.

Rochelle kasni! Čini se da smo ja i Starz sami. U zadnje vrijeme, javljali su mi se čudni osjećaji prema Starzu kad bismo bili sami. No, ne i ovaj put. Shvatila sam da smo samo prijatelji. Mislim, znala sam to oduvijek. Ali, kad mi je izjavio ljubav, od tada se sve poremetilo.

-Elinor, dođi da te upoznam s nekim.- trčkarala je prema meni Rochelle.

-Elinor, ovo je Sarah. Sarah, ovo je Elinor.- upoznavala nas je Rochelle. Već otprije poznata cura pružila mi je ruku. Nisam mogla vjerovati da je to ona. Nadam se da neće ponovno ugroziti moje i nečije prijateljstvo. Dokazano je da me mrzi!


Napokon novi post!! Meni se ne sviđa, i ne očekujem da se vama svidi… Molim vas, iskreno komentirajte! Post je kratak, ima samo 1200 riječi, iako sam odlučila da mi post ima najmanje 2000 riječi. Razlog zašto je kratak je taj što nemam inspiracije. Već sam bila napisala dva posta unaprijed i imala sve osmišljeno u glavi. Ali, to što sam napisala i ideje koje sam imala, naposljetku mi se nisu svidjele. Ovim putem se ispričavam Jessici što joj prije nisam komentirala post. Starz, želim ti sreću u pisanju romana. Ako netko slučajno na bilo koji način kontaktira Miu, koja je pisala priču, neka joj poruči da mi se javi!!

Vaša Elinor^^


|subota, 21.02.2009., 16:48|

|33| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>